Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på sykehuset for en sjekk i nitiden i kveld, for jeg trodde kanskje jeg lakk fostervann. Viste seg at jeg tok feil der, men da JM undersøkte meg trodde hun det var slimproppen som gikk og hun sa at jeg er myk og moden. Kynnere kom med jevne mellomrom selv om de ikke var vonde, og jeg fikk beskjed om at det nok var veer som så smått hadde begynt. JM mente at fødsel nok ville starte i løpet av et par dager. Jeg er førstegangs og har termin 8. mars, så tør egentlig ikke å håpe at hun har rett, men sitter nå her i stolen min og syns kynnerne/veene tar seg opp i styrke. Rart å ønske seg mer smerte egentlig:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner følelsen! Lykke til ;)

Skrevet

Er du hjemme enda, eller skjer det noe..?

Skrevet

Har selv termin 8 mars, og har slitt med vondter i 2 mnd.. er selv myk og moden med 1-2 cm åpning..

Igår og inatt hadde jeg ett par skikkelige tak og nedpress at jeg trodde jeg skulle dø på meg... itillegg så fikk jeg masse slim i trusen og ble så kvalm at jeg kastet opp...

Nå er det bare enorme mensenmurringer, og vonde maserier....

Men har fått time på KK Bergen 8 mars :)

Skrevet

hehe bare vent...smerteønsket varer ikke lenge ;)

Skrevet

Jeg er hjemme og det har ikke skjedd noe mer. Har kynnere ofte, men ikke på langt nær "vondt nok". Skal ut og gå en tur nå og de om det hjelper litt:)

Lykke til dere andre som venter også

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...