Gjest iliis Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Oliver! Om det blir jente skal hun hete Alva! Hva syns dere?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Oliver er fint det, men ikke kall han Ollie! Alva = liker:)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 For min del er disse navnene for "nye" og moderne desverre.. Men hver sin smak
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Kjenner et søskenpar som heter oliver og alva faktisk. Hehe. Passer sammen de navnene;.)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #7 Skrevet 1. mars 2010 Oliver er et koselig navn, så lenge det ikke uttales Oliiiiiver...
Gjest iliis Skrevet 1. mars 2010 #8 Skrevet 1. mars 2010 Nei, det blir ikke Oliiiver nei:p Helt rett fram Oliver!
Ranveig R Skrevet 1. mars 2010 #9 Skrevet 1. mars 2010 *Hehe* Eg og kjenner eit søskenpar som heiter Alva og Oliver ) Pene navn begge to. Likar nok Alva best, men Oliver er heilt ok det og.
Truda- mor til 2 Skrevet 1. mars 2010 #10 Skrevet 1. mars 2010 Uttaler dere Oliver med O og tynn L, eller Å og tjukk L? Jeg liker det veldig godt med Å, men har hører flere og flere nå som sier med O og den tynne L'en. Liker ikke det så godt... 3-åringen min heter Alva, så det er nyyyydelig synes jeg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå