pusekvinne Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Vi har ikke lagt noen planer enda; blir nok hjemme. Prøve å finne på noe hyggelig sammen med snuppa vår og spise god mat! Hva skal dere?
erteposen + 4 Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Vi skal til bryllup og en liten norges turne for å vise frem de to nye i familien.
It's all about me Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Slappe av, sove hele natta.....skal ha ks første hverdag etter påsken.
Gjest Sauen og ungene Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Mannen har fri for en gangs skyld, så om det blir fint vær reiser vi nok noen dager på hytta. Godt å koble ut med vedovn, gasskomfyr og ingen tv =) Og så er det så utrolig stille der, og skikkelig stjerneklart. Ingen eksos eller billyder =) Tar kanskje med oss mannens bror med kone og barn, hvis de vil være med... Blir det dårlig vær holder vi oss nok hjemme for det meste, reiser rundt på besøk og tar kanskje en natt på hytta.
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Kanskje en skogstur med familie om bekkenet holder.. Ellers bare slappe av og kose oss..
Gjest Sekretøsa Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 Vi skal på biltur til Vestlandet og besøke svigers, om været er bra!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 1. mars 2010 #7 Skrevet 1. mars 2010 Tradisjonen tro blir det hyttetur på fjellet, med ski og spill og utendørs boblebad, ooooh som jeg gleder meg=)
Ranveig R Skrevet 1. mars 2010 #8 Skrevet 1. mars 2010 Om alle er friske skal vi på hyttetur saman med eit venepar av oss. Dette er ein hyttetur som har vore utsett sidan pinsen i fjor, så det er sanneleg på tide. Venene våre har eit ekstremprematurt barn så vi har ikkje kunnet treffe kvarandre med mindre alle er 100% friske. Då vi skulle reise i fjor vart barnet forkjølt og innlagt i ei veke så planen gjekk i vasken. Deretter var dei isolert på hytta i eit halvt år pga svineinfluensaen (som kunne vere dødelig for barnet). Og ungane våre er ofte sjuke. Kvar gong vi har planlagt å treffast har enten dei eller vi vore sjuke, så ungane våre har enno ikkje treft yngstebarnet i den andre familien (barnet er no 19 mnd korrigert). Det begynner å bli komisk dette her... Seinast i forrige veke avtalte vi at veninna mi og yngste der skulle besøke meg og lille mens dei to store var i bhg. Alt i orden, alle var friske. I løpet av kvelden/natta etter vi avtalte det fekk lille feber og kasta opp, eldste fekk falsk krupp og feber. Og eg blei sår i halsen og snørrete. Sånt skjer KVAR gong vi avtalar noko. Eg har sagt til veninna mi at vi får besøke kvarandre impulsivt, men ho meinte at då kom sikkert ein av ungane til å kaste opp i bilen ;D Så vi planlegger hyttetur, men prøver å forberede oss på at det ikkje kjem til å gå likevel ;o)
melkekua™ Skrevet 1. mars 2010 #9 Skrevet 1. mars 2010 Kose oss hjemme før jeg begynner å jobbe etter permisjonsslutt. Gubben skal jobbe.
Tieran Skrevet 1. mars 2010 #10 Skrevet 1. mars 2010 Blir hjemmekos ) Og selvfølgelig den tradisjonelle skogsturen med bål, pølser og familie. Er det dårlig vær, blir det engangsgrill i gårdsplassen til foreldrene mine ;o) Hehe Ellers håper jeg på en skitur/aketur med barna. Bortsett fra det har vi ingen planer. Kanskje jeg tar med trollene ut i skogen for å se naturen komme til liv gjennom kameralinsen om våren har kommet i gang. Vet ikke, jeg.. Tar det litt som det kommer )
Bunnies by night Skrevet 1. mars 2010 #11 Skrevet 1. mars 2010 Lilleplutt og jeg skal hjem til foreldrene mine... ooo HERRE jeg gleder meg! Har vært utrolig mye stress de siste månedene, men da er jeg forhåpentligvis helt ferdig med oppgaven. Så da skal jeg bare kose meg med gutten min og foreldrene mine i to uker til ende:D
Rampongi Skrevet 2. mars 2010 #12 Skrevet 2. mars 2010 På hytta til pappa med søster og hennes familie. Gleder oss til sjøpåske med bål og forhåpentligvis lite snø
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 2. mars 2010 #13 Skrevet 2. mars 2010 Barna og jeg tar ferie 1,5 uke før påsken kommer. Da tar vi toget og reiser for å besøke min side av familien. Blir borte i 10 dager. Mannen kommer etter, så kommer vi hjem til palmesøsndagen. Selve påsken skal vi være hjemme - det som er planen iallefall. Mannen skal jobbe de tre dagene (stille uke). Men blir vell dagsturer hit og dit, skilek/aking, grille pølser på bål osv. Ser ann været.. )
pusekvinne Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #15 Skrevet 3. mars 2010 Vi skal kanskje gjøre noe ialle fall: en hotellovernatting ikke så langt hjemmefra der de har lekerom for små barn. Bør vel booke snart før det blir fullt..
snuppedupp Skrevet 3. mars 2010 #16 Skrevet 3. mars 2010 Skal til Florida og håper at vi får sol og varme slik at vi kan bade og kose oss helel dagen.
simba>>>3gutter Skrevet 3. mars 2010 #17 Skrevet 3. mars 2010 Har da bare to uker til termin så, det blir vel og være hjemme og hoppe opp og ned og prøve å få ut den i magen.-)
Koseklompen Skrevet 3. mars 2010 #18 Skrevet 3. mars 2010 Vi skal til vår herlige familie og være der noen dager. Blir kjempekos..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå