Gå til innhold

Flere som har små "drama queens" i huset? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Veksler mellom å bli irritert og lattermild jeg- ungen er altså litt av et skue når hun diskuterer med meg eller faren:):):)

Her er det store ord og fakter, krokodilletårer, beskyldninger....f.eks "mamma skal jeg gjøre ALT arbeidet her i huset da, du gjør jo INGENTING, bare sitter på pc`en" (når jeg ber henne om å rydde opp blyantene hun har rotet ut på gulvet)

eller "mamma jeg er så sulten, jeg sulter IHJEL, VIL DU AT BARNET DITT SKAL SULTE???" (når hun måtte vente 2 minutter på at jeg skulle komme inn på kjøkkenet og smøre brødskive)

Sist diskusjon skulle hun absolutt flytte til besteforeldrene, fordi hun etter eget utsagn "ikke syns hun ble behandlet på en bra måte her i huset":):)

He he hun er verdens søteste altså, og ofte må jeg snu meg bort så hun ikke skal se at jeg ler....skal jo ta de alvorlig de små. Men for et dramatalent!!:):)

Andre som lever med slike små drama queens? Er dette et spesielt jentefenomen eller er guttene også like dramatiske i denne alderen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

glemte å skrive at frøkna er 7 år:)

HI

Skrevet

Jeg har tre dramaqueens, jente på 12, gutt på 10 og jente på 5... :D

Skrevet

Har ei på 4....Å mamma du er så vakker,du ser ut som en regnbuefe. kan jeg få penger? Og en ovn? Ehhh hva skal du med en ovn? Ha den på rommet mitt og så trenger jeg penger til mat. Jeg vil bo for meg selv og spise pannekaker hver dag

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...