Venter tvillinger Januar13 Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 jeg har det oppå sjeksjonen hjemme.. hehe.. men nå som jeg er på "ferie" der jeg er i fra så har jeg det i veska.. tilfelle det sku skje noe så vet de at jeg er gravid osv.. skal vel egentlig ha det med seg over alt men....
*rottiemama*endeligmamma Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 I en plastmappe i veska. Den er litt dum , for den er åpen på 2 sider, så arkene detter alltid ut :/ Må nok investere i en annen type... Så har grisen mitt tatt et lite jafs av helsekortet, så det er jo litt komisk!
Løvinna30 Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2010 Åja, ja legen min sa jeg skulle ha med det 'overalt' Ha det altså sammen med lommeboka, (ikke i lommeboka). og nøkler. har helsekorte i en sånn stiv mappe jeg. (han ba meg om det også) Fordi det blir /kan bli så slitt i veska. Så samler alt av slike papirer der...
mammaløve Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Mitt ligger sammen med ørten abdre papirer og UL-bilder i en stor konvelutt i egen lomme på skolesekken min. Og den er jo med meg hver dag fram til jeg leverer bachelor i mai.
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 bretta mitt i 2 jeg.. umulig og ha det skjema i fin standar når må ha den med overalt da :S
mammatilnr7 Skrevet 1. mars 2010 #7 Skrevet 1. mars 2010 jeg har det med meg overalt i veska mi,tenk om det skulle skje noe,.
Bea <3 Skrevet 1. mars 2010 #8 Skrevet 1. mars 2010 Ha det med seg overalt?! det har ikke jeg faatt med meg! 24 uker paa vei og tidlig ammetaake, det tegner jo bra, hehe!
nr 2 har nå gutt og jente !! Skrevet 1. mars 2010 #9 Skrevet 1. mars 2010 ligger hjemme... glemmer at det skal være med meg... tar det m når jeg skal på kontroll... veske.. kanskje jeg må finne frem veska igjen.. så deili å kunne stikke ut a hus uten, etter alt "pikkpakk" jeg har drassa rundt på med snuppa... (sutt, skift, våtserv..bla bla..) Ellers bretter jeg det inn i jakkelomma, i en plastmappe. :-)
Venter tvillinger Januar13 Skrevet 1. mars 2010 #10 Skrevet 1. mars 2010 står vel på skjemaet at man skal ha det med seg hele tiden. el så leste jeg det et sted
NitaMora Skrevet 1. mars 2010 #11 Skrevet 1. mars 2010 jeg har bretta mitt alle veier og stappa d i sidelomma på veska... hvis dem syntes d er dumt at jeg har bretta d kan de gi meg et nytt å så kan jeg heller føre over d som står.... :-P
LilleToa <3 AugustBaby på vei! Skrevet 1. mars 2010 #12 Skrevet 1. mars 2010 jeg har også denne plastlommen som er åpen på to sider syns det er greit. det står at den alltid skal være med meg, men jeg har den liggende hjemme :/ så de detter ikke ut syns det er greit jeg.
Ennai Skrevet 1. mars 2010 #13 Skrevet 1. mars 2010 Har den liggende i en brun konvolutt som holder til under stuebordet husker heller ikke på å ta den med meg over alt da jeg ikke bruker veske til daglig
FruFrydmedtotette Skrevet 1. mars 2010 #14 Skrevet 1. mars 2010 ser det er mange flinke damer her,mitt ligger i "roteskuffen" på kjøkkenet i en plastmappe. Og er desverre ikke med meg andre steder enn til lege og til jordmor. Litt slapt av meg,men går aldri med veske på vinteren av en eller annen merkelig grunn,synes det er liksom nok med dunjakke,skjerf.lue og hansker. Men må vel skjerpe meg,er jo ikke bra å ikke ha det med rundt.
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 2. mars 2010 #15 Skrevet 2. mars 2010 Oj, jeg visste ikke at man skulle ha det med seg hele tiden. Har det kun med på kontroller jeg. Det er jo så mye! Plagsomt å ha alle de papirene stappet i lomma når jeg ikke bruker veske.
Canari Skrevet 2. mars 2010 #16 Skrevet 2. mars 2010 Hvorfor skal man alltid ha det med seg overalt? Er jo temmelig synlig nå at er gravid, faller jeg i koma eller noe sånt må de vel ta prøver uansett, og er jeg i våken tilstand, hva er da problemet?
Lykken_er_tre Skrevet 2. mars 2010 #17 Skrevet 2. mars 2010 Jeg må nok innrømme at mitt helsekort ligger hjemme i skuffen i en plastmappe. Jeg er også en av dem som ikke orker å drasse på vesker om vinteren.
M@msen Skrevet 2. mars 2010 #18 Skrevet 2. mars 2010 Det ligger i veska i en mappe jeg fikk hos JM, kjempe kjekk, den er passe stor og går å bøye litt sammen og tar vare på papirene:) Papirene skal ALLTID være med detg når du er gravid...
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 2. mars 2010 #20 Skrevet 2. mars 2010 det er nok for å lettere kunne se hva slags "historie" du har hatt i gravidteten.. Hvordan formen din har vært osv osv..tror jeg hvertfall.. Mitt har bare blitt bretta sammen og lagt i veska.. Prøver å huske å ha det med meg, men ikke alltid det skjer.. Skal prøve å legge i det i en konvolutt nå etterhvert.. Så jeg har det litt mer beskytta..
sepgutt10<3novjente11 Skrevet 2. mars 2010 #21 Skrevet 2. mars 2010 visste ikke at man måtte ha med det overalt.!!??!! ingen som har sakt noe til meg, ikke lege el jordmor.. hmm
Streisand Skrevet 2. mars 2010 #23 Skrevet 2. mars 2010 jeg har det i en perm hjemme som jeg tar med til JM/Lege...vel, får legge den i veska nå som jeg ser at den skal være med meg overalt!
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 2. mars 2010 #24 Skrevet 2. mars 2010 Jeg har det i en plastmappe i veska mi sammen med UL bilder og slikt, da vet jeg hvor jeg har det hele tida:) Kan være litt av en rotekopp noen ganger jeg, så fant ut det var best slik hehe
Juli.mamma til 4. Skrevet 2. mars 2010 #25 Skrevet 2. mars 2010 Jeg har det i en plastmappe m trykknapp på. Himla grei:) Ligger i ett skap på kjøkkenet. Drar ikke med meg det rundt før Terminen:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå