Gå til innhold

Dagens Do not try this at home...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nemlig å gå med en heftig selvtillit gjennom byen med ipoden på full guffe og en røyk i hånda. Og når da den ene øreproppen faller ut,så for guds skyld,IKKE prøv å stappe inn øreprobben igjen med hånda du har røyken i....Du ender opp med svidd øyebryn og brannskader.....

Hilsen kløna

Videoannonse
Annonse
Skrevet

No hadde eg tenkt å komme med eitt eller anna om den vanvittig klønete gjengen som held til her inne, men så kom eg på krumspringet mitt utanfor døra her i kveld...

Eg og guttungen hadde vore og henta posten. På veg TIL postkassen merka eg at det var skikkeleg glatt rundt hushjørnet. På veg FRÅ postkassen tenkte eg "Hm, her var det skikkeleg glatt i stad - kanskje eg burde gått eit par skritt til sides", før eg foretok eit imponerande kast med beina og deretter landa på isen med eit solid magaplask. Fascinert over at eg landa så flatt at eg slo knær, hake og skulder på ein gong og at eg ikkje tok meg for. Sikkert posten sin feil, eg kunne jo ikkje berre sleppe den heller.

Enden på visa er at eg låg og hiksta på bakken mens guttungen sprang inn og henta pappaen sin, som hjelpte meg på beina og sjekka at ingen ting var knekt, før eg vagla meg i sofaen med oppskrapte knær, vondt handledd (så eg MÅ jo ha tatt meg for. Hmm), vond skulder og ein fantastisk hovudverk.

Over til deg, Emma&Adrian: Dette var vanvittig klønete, det har du rett i. Men uhell kan skje den beste (historen over viser jo faktisk at uhell HAR skjedd den beste), og augebryn veks jo ut igjen med tid og stunder. Har du vurdert å barbere vekk det andre augebrynet for å få litt balanse mens du venter? Det er fritt fram for å publisere bilete, skulle ønske nokon hadde filma tryninga mi i stad...

Gjest sug lut
Skrevet

Ævva. Godt det "bare" var øyenbryn - kunne jo blitt hårløs, evt blitt seende ut som en kinesisk nakenhund på hue, med bare dusker i ørene... Har du svidd huden også kan du jo late som du driver med scarification på din egen måte.

Skrevet

Ranveig: AUSJ! Kan ikke ha vært noe godt det fallet ditt!

Forøvrig så vuderer jeg å bare shave av øyenbryna nå,og lage strekøyenbryn,det hadde nok sett kult ut.....or not so much.

Huden er også svidd ja. Ufattelig at jeg har klart å skada meg så mye på den lille tiden sigaretten var inntil ansiktet mitt haha! :P

Skrevet

All sympati til dere! Emma&Adrian, du kvalifiserer nesten til å ta over vandringspokalen i idioti fra meg, hehe

Skrevet

Hehe,snakk for deg selv du frøken q tips ;)

Skrevet

Skjønner ikke hva du snakker om, hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...