bollesmulene Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 er nå i uke 31 og er så sulten! kunne sikkert spist og spist.. gått opp 6 kilo til sammen nå og aner ikke hvordan dette vil gå hvis ikke jeg slutter å ha lyst på noe hele tiden! er det flere som har det sånn? gleder meg når jeg legger meg til frokost osv!
Mamma-til-Sander&Sofie Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Du er ikke alene om det! Er i uke 39 jeg nå,men har vært konstant sulten sidenn uke 28 ca og det har ikke gått over enda Men nå det siste ukene har jeg fått vondt øverst i magen,hvis jeg spiser for mye.. Så jeg prøver da å begrense meg Satt å kikka i kokebøker idag, og ramla over tilslørte bondepiker.. Så det MÅ jeg bare lage meg en dag nå. Det er jo sykt godt!
Samanta Fox Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Uke 40 nå og har vært konstant sulten hele svangerskapet. Men akkurat nå de siste par dagene har jeg vært så kvalm og sprengt at ikke lenger orker å tenke på mat. Men så hjelper jo mat på kvalmen da, så da spiser jeg likevel, selv om jeg ikke er sulten lenger. Har forresten blitt sulten om natten nå og har begynt å ta turen opp for å kaste i meg en pære eller noe så jeg får sove igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå