Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Etter fødselen min, har jeg mistet appetitten..Er tre uker siden fødsel nå. Spiser ca 1 måltid om dagen. Kan kjenne at jeg egentlig er sulten og at magen rumler, men samtidig så kjenner jeg meg ikke sulten. All mat, og til og med godteri, gjør meg rett og slett litt småkvalm! Er ikke slapp om dagene heller selvom jeg kun spiser ett måltid.. Noen andre som har/har hatt det slik? Er det normalt?
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 er alle busy med å diskutere Unge Mødre eller?
Lemonia Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 For meg var det tvert i mot, jeg fikk kjempematlyst, og har hørt det er veldig vanlig. Amming gir ofte økt matlyst. Synes du skal prøve å tvinge deg selv til å spise tre måltider om dagen, amming krever mye energi og du trenger næring.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Opplevde ikke det samme, men kanskje du er stresset? Mye stress med ny baby vettu, og mange vil nok oppleve å få mindre matlyst. Jeg ble så intenst sulten av ammingen så jeg ahdde ikke det problemet, men jeg husker at jeg av og til glemte å spise fordi det gikk i ett med baby
Gjest eelis+kian Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 Jeg hadde det sånn. Jeg spiser etter klokka, ikke etter sultfølelse, for den har forsvunnet. Mat er kjempeviktig, og du må spise minst tre måltider om dagen, selv om du ikke føler deg sulten eller har lyst på mat.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #7 Skrevet 1. mars 2010 ja, jeg hadde null matlyst i lange tider etter fødselen! Det positive er vel at man går ned i vekt da hadde det akkurat som du beskriver
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #8 Skrevet 1. mars 2010 Ja jeg hadde det også slik, raste ned i vekt 15 kilo første halvåret :/ Men jeg var deprimert i tillegg da og det hjalp heller ikke på matlysten.
Dina-lill Skrevet 9. mars 2010 #9 Skrevet 9. mars 2010 Har det slik jeg og. kan gå flere dager uten at jeg spiser et måltid. Kun litt sjokolade og kansje en banan om dagen. vil virkelig at matlysten skal komme tilbake, for nå er det snart 4 uker siden fødsel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå