Gå til innhold

GUL - UTFLOD!!! Andre? :S

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag oppdaget jeg som nevnt ovenfor : Gul-utflod!! Den var gul, men på en annen side gjennomsiktig. Jeg fikk nesten sjokk... også kom redselen - Hva er dette? Katar, infeksjon, sopp eller er det "normalt" når man er gravid? Jeg har ALDRIG vært plaget med noen kjønnssykdommer før.

Setter stor pris på meninger, tips eller erfaringer :)

Klem fra

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg er ingen ekspert på området men jeg hadde ekstremt med gul utflod i forrige svangerskap.. det var ingenting unormalt med det.. sopp er hvitt og flakete(tørt og klumpete) og det klør.

Vi produserer mer utflod i svangerskapet, det er helt normalt, men dersom det blir veldig illeluktende eller fks brunt eller blodig bør en få det undersøkt.

Skrevet

jeg har hatt gul utflod hele svangerskapet, er nok helt normalt for noen (uke 30 nå)

Skrevet

Jeg har masse gul utflod nå etter at jeg ble gravid..

Har vært plaget med mye svie nedentil så har blitt tatt masse prøver.

Har ikke vært noe galt..legen har ikke funnet noe unormalt, så er vel "normalt"..

Skrevet

Kan kanskje være bakteriell vaginose? Jeg er plaget med det nå mens jeg er gravid...har fått Dalacin (stikkpiller) mot det to ganger, men det kommer tilbake hver gang. det klør ikke - merkes bare ved en gul/hvit utflod som lukter sterkt.... (Og er dermed IRRITERENDE!!!!!).

Skrevet

uff ja..

Skrevet

Svarer litt sent - har vært uten nett! Tuusen, tusen takk for beroligene svar :) Det hjalp!

Ha en fin kveld, alle sammen:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...