Gå til innhold

Førstegangskontroll uke 10+3


Lykke_2010

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skal på førstegangskontroll hos JM i morgen. Er det noen som vet om de sjekker hjertelyd da? Vil gjerne få en bekreftelse på at det fortsatt er liv der inne:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror nok hun gjør det da du ønsker det, men forbereder deg på at det ikke er sikkert du hører noen hjertelyd da baby`n er så liten enda... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg hadde første kontroll rundt uke 13 siste svangerskap sa JM at hun ikke ville sjekke for at jeg ikke skulle bli redd hvis hun ikke hørte noe. Så jeg sa bare OK, og gikk hjem uten å være noe klokere eller tryggere. Nå i ettertid ser jeg at jeg burde insistert, for det er jo egentlig ditt valg. Det er jo ikke noe stress for JM å ta fram den dopplern. I stedet gikk jeg hjem og kjøpte doppler. Bortkasta kjøp, for jeg brukte den jo bare 2-3 ganger, og følte egentlig ikke at det var noe vits i. Men den har gått på rundgang hos alle gravide venninner og venninners venninner i ettertid da, så det er jo mange som har fått glede av den. Jaja, da skrev jeg nesten en liten stil... Poenget er at jeg syns du skal insistere på å høre det hos JM, så slipper du å falle for fristelsen om å kjøpe doppler selv:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...