Gå til innhold

Hjelp! Legger på meg mer og mer.. Deprimert..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skjønner ingenting. Har gått opp 6 kilo siden fødselen og det ser ikke ut til å stoppe.

Har prøvd alt! Spist mange små sunne måltider, drukket masse vann og rensende te, går lange turer hver dag (ca. 6 km.) pluss at jeg spiser halve posjoner middag i forhold til før.

Raser opp i vekt og blir seriøst deppa hver gang jeg står foran speilet og ser hvordan jeg ser ut. Orker ikke vise meg for mannen engang, og tenker med skrekk på at jeg skal skvise meg inn i en brudekjole til sommeren.

(9 mnd siden fødselen..)

HVA SKAL JEG GJØRE??

Jeg MÅ bli tynn NÅ!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De mange små måltidene dine...hva består de av?

Hva er de halve middagene da?

Puppene dine veier kanskje litt ekstra?

Skrevet

Spiser havregrøt til frokost og rugbrød med magert pålegg til lunsj. Frukt, grønt, bær eller nøtter til mellommåltid og masse vann.

Middagene er vel "skurken", de er desverre ikke de sunneste. Mannen lager alltid middag her, så jeg spiser det jeg får. Aldri halvfabrikert, alt hjemmelaget fra bunnen. Ikke så mye sauser og sånn men mye digg mat. Tenker liksom at jeg kan nyte disse middagene så lenge jeg spiser små posjoner. Spiser sent da, kl 20 hver kveld..

Skrevet

Hva med trening? Få opp forbrenningen litt. Kombinasjon av styrke og kondisjon er veldig bra :-)

Skrevet

ja, og det ville jeg også virkelig gjerne. Problemet er bare at der vi bor nå er det ingen treningssentre, og jeg er stort sett alene med lillegutt hver dag til han legger seg, pluss lørdager veldig ofte. Vanskelig å få trent med sånne forhold. Trente masse da vi bodde inne i byen, må være derfor jeg legger sånn på meg nå tror jeg, fordi endringen er så stor.

Åååååå, blir gal av å ikke får gjort det jeg vil!!!

Skrevet

Gå raske turer med vogna så ofte du kan. Og du kan fint trene hjemme i stua!

(dette kommer fra meg som har en trimsykkel stående nedstøvet, og en rockering som ikke har sett dagens lys på over et år)

Skrevet

He he, ja jeg har også en abflex og litt sånt liggende, men blir sjelden brukt. Men du har helt rett, flere turer med vogna og trene hjemme. Må ta meg sammen!

Skrevet

Ikke spis middag så sent er mitt beste råd. Kroppen holder på å instille seg på natta da, og roer ned forbrenninga (har jeg iallefall hørt). Spis middag senest 18, og ta heller et knekkebrød med magert pålegg på til kvelds.

Og tren med situps og pushups (der ungen godt kan være den du pusher up:)

Lykke til!

Skrevet

Det er en ting som er helt sikkert. Det som kommer inn, skal enten ut i form av bevegelse, eller så lagres det på kroppen. Det er et "enkelt" regnestykke.

bruk f.eks. vektklubb for å finne ut av hvor dine "feller" ligger.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...