mamma06_endelig-liten-spire<3 Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Synes dette begynner å bli utrolig slitsomt. Pga bekkenproblemer så sitter/ligger jeg i ro mesteparten av dagen, men blir likevel veldig tung pustet... Er det noen som vet hva det kan være, eller om dette er normalt? er forresten 30+3 idag..
pip pip Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Jeg og har det. Nevnte det for jordmor, hun ble ikke noe bekymret av det, men sa at tungpusthet var mer normalt ved aktivitet. Like etter dette fikk jeg svar på noen blodprøver jeg hadde tatt og der kom det frem at jeg hadde veldig lave verdier av jern. Lave verdier av jern og lav blodprosent kan gi åndenød. Ville dratt til legen og tatt en prøve av det jeg, hadde jeg vært deg. Er veldig greit at du har nok jern til fødselen, så slipper du å bli så innmari trøtt etterpå
Molait Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 jaaaa pustepese:) Livmora fyler opp bra under lungene. Vil bedre seg etter uke 36 ca da vil livmoren synke ned. Sies det.. Jeg var ikke så ille i uke 30 men nå 34+3 er det ...ja ble kommentert senest i dag at jeg satt stille og pesa..hehe
tvillingmamma<3 Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Jeg puster egentlig ganske tungt til vanlig, og nå har det tatt helt av!! Selv å sitte på sofaen er tungt, og når jeg må gå opp og ned trappen er jeg helt utslitt!! Er forresten i uke 34..
MineMe Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Samme her... Peser når jeg sitter stille. innimellom så er det nesten som om jeg mister pusten helt og må konsentrere meg om å få tilbake rytmen i pusten. Blir svett og utslitt av veldig lite og regner med en sykmelding snart, for nå tærer det på. er i uke 35
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå