Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 tips noen ?? vet det har vært oppe her før, men finner ikke noe på søkesidene. begynner å bli ganske nervøs for intervjuet nå og kommer plutselig ikke på noen sider ved meg selv verken positive eller negative... er jobb innen helse..
p-in-the-snow Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 som negativ nevnte søstra mi at hun snorker. de lo og hun fikk jobben.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 har ikke noen tips, men vil råde deg til ikke å "låne" noen sterke og svake sider fra andre, det har jeg gjort en gang og ble kjørt på de svake. Kunne ikke underbygge svaret mitt, og det skinte vel igjennom...fikk ikke jobben:( Ønsker deg lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 jeg sa at jeg er litt utålmodig og sta som negativt. mener selv di kan sees på som litt positiv også i arbeidssammenheng Som psitiv sa jeg at jeg er blid og positiv og at jeg er glad i å tøye meg.
Underveis --> Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 Jeg ville forsøkt, som en over her, å si noe som kan oppfattes begge veier, som negative. Som sta, egenrådig, bestemt, direkte osv. Ikke si at du er litt forsiktig, nølende, redd for å gjøre feil osv. Tenk igjennom spørsmål som du tror kan komme, og jobb med evt svar som er dine egne, som passer din person og som vil sette deg selv i et så positivt lys som mulig, selv om det er snakk om dine negative sider ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå