Gå til innhold

Husk unge mødre i dag kl 21.00:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Holdt på å glemme at det gikk i dag, gikk jo på tirsdager før..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

FEM

Skrevet

Helt utrolig!! For en gjeng som er med der.. Jeg må bare se for å få med meg disse blonde dumme jentene...

HALLO?? En på 28 har da ingenting sammen med ei på 16 å gjøre..

Skrevet

Hun synes jo det er så flott at han er så gammel. Da kan han jo gå på jobb og sånn!! Utrolig hvor naiv det går ann å bli. Begynner å forstå hvorfor alt helsepersonell var så over seg over hvor oppegående og fornuftig jeg var da jeg fikk min første sønn veldig tidlig, og atpåtil som alenemor. Det var vist helt fantastisk at man fungerte som en helt vanlig mamma. Litt trist.

Skrevet

kan ikke ha vært bra med den tømmerrenna..stakkars babyen slo vel salto inni der.

Skrevet

noen som vet om hun har blogg??

Skrevet

Fikk ikke med meg i dag jeg. Er det nye episoder nå eller reprise?

Skrevet

Det er nye episoder.. Den nye sesongen starta på mandag som var!Du gikk virkelig glipp av noe.

Skrevet

Men hun Camilla, tror det er det hun heter, virker veldig voksen og fornuftig da til og bare være 20 år:) Gift og tobarnsmor allerede..

Skrevet

Hun Malin virker også voksen, ikke alle som er blonde og dumme der..

Skrevet

Hun camilla virker som en fisefin stuck up dritt unge. Å fytti for en dialekt. "vi har mye penger da så vi kan unne oss hvaaaaaa vi vil". spyyyy. ikke misunnelse nei men blir seriøst kvelm av hu der..:P

Gjest eelis+kian
Skrevet

Jeg syns Camilla er veldig oppegående og flink. Eget firma og greier, det er godt jobba :-)

Skrevet

Skal se det nå på Maxdome:)

Skrevet

Synes også Camilla virker veldig oppegående.

Det jeg synes er lattelig med den serien, er hun på 16, og typen/familien hennes.

Lo meg skakk på slutten, der vi fikk se klipp fra neste episode :)

Skrevet

Men hun på 16 er jo så ung at hun ikke vet bedre.. var dere så voksne som 16-åringer kanskje??

Hun gjør da så godt hun kan.

Skrevet

jeg mener noen av disse jentene utgjør et dårlig eksempel for oss unge mødre. jeg var 16 da jeg var gravid med snuppa her, men kan nok virkelig ikke tro jeg var SÅ barnslig (for å være helt ærlig)!

er ikke rart mange synes at unge mødre ikke er helt det ideelt, de man hører om er jo ikke helt god ;)

huffda... håper virkelig ikke jeg var slik... da burde jeg vært flau!

Skrevet

ikke er helt ideelt*

Gjest eelis+kian
Skrevet

Sier som annie 22:13, hun på 16 vet ikke bedre. Man blir ikke automatisk voksen når man blir gravid :-)

Skrevet

er det ny sesong?

Ser det ikke hver uke, men denne uka ble jeg positivt overrasket :)

Flere oppegående og søte jenter!

Lite untak må i såfall være den gravide jenta som var med familien i kr.sand dyrepark. Hun virket utrolig umoden, men hun er vel kansje ikke mer en 16 heller? Noen som vet?

Skrevet

Men foreldrene kunne kanskje ha nektet henne å være med på Unge Mødre?

De må jo skjønne at det ikke ser helt bra ut?

Skrevet

Det er ny sesong ja, sesong 5 startet sist mandag.. Hun jenta er bare 16 ja.

Skrevet

hun er 16 ja ;)

og jeg blir FLAU over henne jeg! herregud, jeg var 16 da jeg var gravid og kan ikke si at jeg var slik... huff!!! det går jo an å tenke seg om 2 ganger før man sier noe :) og disse tankegangene hennes...

Skrevet

22:19, da er det kanskje foreldrene som skal ha pes, ikke jenta?

Skrevet

noen som vet bloggen til noen av de som er med i denne sesongen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...