Anne-B. Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Og nå husker jeg hvorfor jeg har dyttet dette med takkekort til den ytterste kanten av bevisstheten; det som går igjen på hvert bilde, er at puppestellet holder på å dette ut. Gjorde selvfølgelig ikke det, men det ser slik ut. Mange bilder som er ødelagt pga. det. Så jeg sitter og irriterer meg grønn over at jeg ikke trumpet gjennom prøvepåkledning hos frisøren, slik jeg i utgangspunktet ville ha, og at jeg ikke hørte på den lille stemmen da jeg stod inne i påkledningsrommet og så at dette ikke kom til å ligne på resultatet i brudesalongen. Hører med at jeg ble avfeid med et "du har vel bare lagt på deg litt," men det var faktisk det motsatte som var tilfelle. Og stakkars mannen er lei av å høre om det, forstår ham veldig godt. Han hadde en super dag og var så innmari kjekk, jeg hadde fint jeg og, men det kjoletullet var et skår i gleden. Og så får jeg ikke den gjør-det-selvgreia for takkekort til å fungere. Like greit, sjansen for at jeg hadde bestilt kort med signatur Tjukkebollafeita og kjekken er tilstede.
Gjest sug lut Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Det heter ikke tjukk, det heter yppig, sensuell, veldreid, snasen eller bare plain hot. Og hei, du trenger ikke sende kort med bilde selv om alle andre gjør det, tross alt, men om du skal gjøre det er det jo bare deg selv som kommer til å se puppehopperne. Jeg er sikker på at Kjekken synes du var finest i verden.
prekæs Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Du er sikkert fin:) Kom til å tenke på henne på skravle som hadde bestilt julekort og først når bildene kom, så hun det lyste noe lett gjenkjennelig mot henne fra skrittet til bikkja si. En hanhund visstnok. Ikke noe tvil om det for å si det sånn.
Emma&Adrian Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Nei heter ikke tjukk,bare erotisk lubben ...fikk jeg høre engang... Tipper du ser helt smashing ut jeg!
blomstre Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 Løsningen er en runde med "trash the dress" fotografering!
blomstre Skrevet 2. mars 2010 #7 Skrevet 2. mars 2010 http://trashthedress.com/ http://www.nytimes.com/2007/06/10/fashion/weddings/10trash.html?_r=1&scp=1&sq=%22trash+the+dress%22&st=nyt http://en.wikipedia.org/wiki/Trash_the_dress ...hvis magen fremdeles passer i kjolen da... :-/
Anne-B. Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. mars 2010 Selvfølgelig syns han at jeg er den aller fineste i hele verden, både den dagen og alle dager. Det tviler jeg ikke et sekund på. Bare så irriterende at det ble halvveis, men jeg var jo selvfølgelig brudefin, og vi hadde en artig fest! Skal nok ikke trashe kjolen, siden badet må pusses opp. Og noe må jeg jo finansiere gartneriet mitt med! Og forresten; takk. En bagatell, tross alt. Vi ble da gift.
Verbena Skrevet 3. mars 2010 #9 Skrevet 3. mars 2010 Man er sin egen værste fiende? Er det ikke noe som heter det? Du var nydelig det vet jeg! ;-) Og om du ikke finner noe passende bildet av dere så kan du jo bare sende et av speedo-mannen?! *knis*
blomstre Skrevet 3. mars 2010 #10 Skrevet 3. mars 2010 Hei, trenger jo ikke koste noe å trashe kjolen! Vi tar en dugnad i gartneriet ditt, du i kjole og grønne pælær! Sikker noen her som har tatt fotokurs - jeg fikser karsk ;-)
Gjest sug lut Skrevet 3. mars 2010 #11 Skrevet 3. mars 2010 Kjoletrashing var faktisk dødskult, jeg har aldri hatt brudekjole men kanskje jeg skal skaffe meg en billig en og en fotograf og så dere og karsken - jeg vil ha sånne bilder av meg!
blomstre Skrevet 3. mars 2010 #12 Skrevet 3. mars 2010 ta med motorsaga også da! Flott, da mangler vi bare en med dyrt kamera som kan å bruke det. Jeg går og setter satsen!
Gjest sug lut Skrevet 3. mars 2010 #13 Skrevet 3. mars 2010 Du er min helt, eller så er du reinkarnasjonen av bestefaren min, han pleide visst å brenne hjemme... Har ikke motorsag, men kanskje hekkesaks, i Gartnerlosjens ånd?
blomstre Skrevet 3. mars 2010 #14 Skrevet 3. mars 2010 Du trenger motorsag til å trimme hekken... remember? så løp og kjøp! av og til kommer en fortid som kjemiker til nytte :-)
Patetica fåkksi Skrevet 3. mars 2010 #15 Skrevet 3. mars 2010 Jeg har dyrt kamera, og jeg kan bruke det.
blomstre Skrevet 3. mars 2010 #16 Skrevet 3. mars 2010 Bølgen! Skal vi dra på overaskelsesbesøk så snart satsen er moden? Og foretrekker dere destilert eller rå sats?...
Gjest sug lut Skrevet 3. mars 2010 #17 Skrevet 3. mars 2010 Trimme hekken.. fnis. Nei, det har ikke gått over ennå. Javel, jeg får løpe og kjøpe. Eneste positive opplevelse av nærkontakt med min indre kjemiker har vært å tisse på pinne. Men det var jo alltid ganske surrealistisk. Sats er nok noe mer krevende. Bør den destilleres, kanskje, og så sørger du for at vi ikke blir blinde hele gjengen?
blomstre Skrevet 3. mars 2010 #18 Skrevet 3. mars 2010 Da destilerer jeg den sånn middels, slik at det ikke blir ren 96 og med passe sats aroma. metanol, etanol, metanol, etanol.... jo jeg husker fortsatt forskjellen, vi blir bare nærsynte.
Gjest sug lut Skrevet 3. mars 2010 #19 Skrevet 3. mars 2010 Det kan jeg kompensere ved alders-langsynthet og få 20/20 vision. Så det går greit.
blomstre Skrevet 4. mars 2010 #21 Skrevet 4. mars 2010 Bare pepsi max... Men hvis du medbringer urtene som trengs til absint så kan vi jo lage det til deg. Det vil sette fart på den kunstneriske prosessen har jeg hørt :-)
Patetica fåkksi Skrevet 4. mars 2010 #22 Skrevet 4. mars 2010 Jeg kan sikkert rake sammen noen sydenske urter, dessuten er jeg kjempeflink til å lage spansk sangría.
blomstre Skrevet 4. mars 2010 #23 Skrevet 4. mars 2010 Viva! Nå ble jeg missunnelig. Ser for meg deg i fluktstolen blandt bougenvilla og kaktus med en diger mugge sangria.... Har du 5-om-dagen oppi kan du tom kalle det lunsj :-)
Anne-B. Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #24 Skrevet 4. mars 2010 Verbena: Jeg hadde helt glemt Speedomannen! Han må selvfølgelig bli med på bildet. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå