Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Jeg har vært sammen med min samboer i 7år og kjent han i 10år. Vi har en datter sammen på snart ett år. For 4år siden hadde vi en pause og da var jeg sammen med (kaller han) Eirik. Min samboer er fra Bergen og vi hadde bodd der noen år, før vi flyttet hjem til østlandet der jeg er fra og etter 6mnd slo vi opp. Vi var begge sammen med en annen, men etter noen måneder fant vi tilbake til hverandre og flyttet til bergen igjen. Eirik var helt vill, vi var ute sammen hele tiden og vi hadde oss hele tiden. Det var så moro å være med han, ukomplisert og han var skikkelig gjentleman. Riktignok er han 8år eldre enn meg, og hadde vært singel lenge. Han var bare så spennende å være med, så jeg har aldri gjemt han. Min samboer og jeg sliter litt med forholdet, og jeg får ikke dekket behovet mitt for kroppskontakt. Jeg har et behov for sex og nærhet ofte, og vi har null av det. Han tenker bare ikke på det. Så i en periode nå har jeg egentlig ønsket meg en elsker, det høres helt forferdelig ut at jeg vil det, men min samboer gir F i meg og jeg merker jeg begynner å se svart på det. Nå fikk jeg nettopp vite av en venninne fra den tiden vi hadde pause at Eirik flytter til Bergen, og han er singel. Uff a meg! Tenk om jeg møter han tilfeldigvis? Jeg har aldri likt å gå så mye ut, men har en del planer med venninner om å gå litt på byen, tenk om jeg blir full (tåler ikke så mye etter å ikke ha drukket på to år) og ikke klarer å styre meg. Er redd jeg kommer til å gjøre forholdet vårt veldig vondt! For jeg trenger spenning i hverdagen, jeg sitter å visner hjemme. Min samboer er ikke særlig interessert i å snakke, han er konfliktssky, så jeg vet ikke hvordan jeg skal løse dette problemet? Jeg hadde kommet over Eirik, men nå som forholdet skranter og min samboer tar meg for gitt så kommer følelsene frem igjen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå