Gå til innhold

Hadde dere likt min rett best, eller mannen min sin??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker kyllingfilet med ris og peppersaus.

Han elsker servelatpølse med poter, surkål og ketchup.

Han synes ikke at kylling og peppersaus hører sammen,

og jeg synes ikke surkål og ketchup hører sammen.

Hva slags rett hadde dere likt best? Helt ærlig :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff :-( Synes begge deler høres helt grusomt ut, klarer ikke velge hva som er minst motbydelig.....

Skrevet

Jeg synes hans høres uspiselig ut og din kjedelig.

Men du vinner.

Skrevet

Mmmmmmmmmm, din, helt klart!!!!!

Er ikke så glad i hverken pølse eller surkål eller poteter, men kylling og ris er kjempegodt. Og peppersausen er jo virkelig "la cerise sur le gâteau"

Skrevet

Uff, syns retten til mannen din hørtes trist ut...

Tror sjansen er stor for at jeg hadde likt din rett best.

Skrevet

Jeg hadde likt din rett bedre. Jeg hater surkål og jeg er heller ikke noe stor servelatpølse spiser.

Skrevet

Kunne godt ha spist din rett, men jæk te den andre retten

Skrevet

Glasur på kaken anonym 20:27 :)))

Skrevet

Din.

Skrevet

ingen var vel noe jeg ville ha hoppet i taket over, men retten til mannen din hørtes jammen fæl ut. men jeg er helt enig md han i at peppersaus ikke er passelig til kylling....

Skrevet

Hehe.. den var jaggu litt vrien, for mannen din scorer høyt med poteter og surkål, men veeeeldig minus for både servelatpølse og ketchup! Mens du scorer ENDA høyere for kylling - men peppersausen kan du jaggu ha for deg selv! ;-)

Hadde jeg måttet velge, hadde jeg likevel valgt din. Men så lite glad som jeg er i saus, hadde jeg nok ikke klart å nyte det heeelt. ;)

Skrevet

Servelatpølse til middag? Er det mulig og? :)

Men for å velge det minste ondet av to mulige, velger jeg din kylling.

Skrevet

Er du veldig konkurransemenneske siden du lager konkurranse av noe slikt som dette? :) Glad jeg kan godta at jeg og sambo har forskjellig smak...

Kyllingfilet og peppersaus er bare helt feil sammen, hadde du hatt en god karrisaus, en bernaise eller en kyllingsaus og grønnsaker til, så hadde jeg valgt din rett, men jeg er faktisk ganske glad i servelatpølse, poteter og surkål jeg. Måtte hatt brun saus til eller noe da :)

Skrevet

Din rett såklart! Nammis ;-)

Skrevet

Har ikke noe med konkurranse å gjøre :) Spurte bare for morro skyld. Jeg og mannen sitter og skratter her nå, hehe.

Og har ikk du anonym her oppe hørt om middagsservelat??? Ja, det går an å ha det til middag ;)

Skrevet

Mente bidleba og ikke anonym :)

Hi her og ovenfor ;)

Skrevet

Jeg hater servelatpølser, så du vinner med din utrolig lite inspirerende rett

Skrevet

Stekt Falunkorv med surkål (sommerkål i sesongen), kokte poteter og ketchup er en soleklar favoritt :) Liker veldig godt kylling og ris, men peppersausen ødelegger totalt. Dessuten må det være noe tilbehør til.

Skrevet

kylling og peppersaus er godt :)

Jeg liker ikke servelat eller surkål eller ketchup... grøss

Skrevet

Kylling og peppersaus er jo ikke uvanlig, men det tar jo all smak ifra kyllingen. Hans rett høres helt jævlig ut. Spise servelatpølse? Med potet? Og blande surkål og ketchup sammen med det? Jeg hadde pjuka.

Skrevet

Si meg, har dere barn? Hvordan får dere i tilfelle i dem mat?

Jeg synes ikke noe av dette hørtes fristende ut. Mannen din trenger seriøst hjelp, og din peppersaus til kylling er i mine øyne totalt malplassert.

Skrevet

Hahahaha, trenger seriøst hjelp? ;) Ler mæ ihjæl :)))

Skrevet

Ingen av delene, det der høres ikke godt ut. Ris og peppersaus hører ikke sammen, og ketchup....? ÆSJ!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...