Gå til innhold

Føler meg som en dårlig mor!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en skjønn gutt på 2 år, og kranglet akkurat med min mann når gutten vår hørte på. Det som skjedde var at gutten vår løp ut av badet før jeg hadde fått tatt på ham den nye bleien. Min mann var i stuen, så jeg regnet med at han fulgte med på ham. Det gjorde han ikke, så da hoppet gutten vår opp i sofaen og tisset utover hele sofaen. Vi ble ikke sinte på gutten vår men begynte å kjefte på hverandre og skyldte på hverandre. Vi mistet helt styringen begge to, vi brølte og bannet og jeg - som er gravid igjen og full i hormoner- begynte å gråte. Gutten vår fikk med seg alt. Angrer så utrolig mye, føler meg helt råtten og som den verste moren i verden. Håper inderlig at han glemmer dette. Fikk avslutten kvelden på en rolig måte, sang for ham og vi viste til ham at vi ble venner igjen. Har likevel helt vondt i magen. Tenk å miste kontrollen på den måten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ta det med ro kjære deg! Dere viste gutten at mor og far har ekte følelser. Sånn er det av opg til i en familie. I dag svingte det skikkelig hjemme hos dere. Det skjer åpenbart ikke såofte iom at du føler deg så fæl akkurat nå - og det er bra. Fint at det ikke skjer hver dag, men av og til roper og kjefter mamma og pappa på hverandre og er usaklige og barnslige, så blir man venner og vel forlite igjen. Sånn er det i en familie.

Vær trygg på at gutten din ikke ble traumatisert av dette :-)

Skrevet

Slapp helt av, det er helt normalt. Slik skjer de fleste en gang i blant. Uansett er gutten så liten at han har nok straks glemt det.

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...