Gå til innhold

Luftveisinfeksjon, ørebetennelse


rima

Anbefalte innlegg

Ja, da er jeg egentlig lettet over å ha fått vite at lillebror er syk - vært på legevakta nå. Han har ørebetennelse og luftveisinfeksjon.

Grunnen til at jeg er lettet er at han har hylt som bare det nå i flere kvelder. HELT utrøstelig. I går kveld skrek han i 45 min uten at vi egentlig fikk kontakt med han. Stakkars liten, han har hatt bra vondt da. Huff, dumme mamman og pappan som ikke skjønte at han hadde så vondt i ørene...

 

Men nå har vi fått antibiotika og go for å "proppe" han med paracet. Så da gjør vi det og håper på snarlig bedring!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff....stakkers lillemann. God bedring til dere - håper han kommer seg fort nå!!

Ekstra mye kos hjelper vel også nå:-))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars lillebror...og dere!! Voldsomt som dere har fått i pose og sekk!!! Håper paracet og antibiotika hjelper og at lillebror kommer seg fort igjen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff stakkars lillebror.... Er ikke lett å vite hva det er når de ikke sier ifra og ikke virker syke. Hadde en liten runde på natta for en stund siden, trodde det var tenner, men de kommer jo ikke.. Så vet jo ikke om det var noe annet. Men han siklet mye og klødde.

God bedring

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei og nei, stakkars lillebror :o(

Håper medisinene har gitt effekt og at dere har det litt bedre...

Hadde de bare kunne sagt hva som plaget de, eller at vi var tankelesere :oP

 

God bedring til lillebror :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...