Zeke Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Etter en egentlig fin dag i går uten mye vondter så laga jeg sjokoladekake og grønnsakspai, så blei jeg sengeliggans resten av kvelden å en søvnløs natt med mye vondt. Føler meg teit å utrolig gammel, er det mulig, hvorfor kan jeg ikke få et svangerskap uten bekken.problemer men en kropp som bare en drøm som alle rundt meg Er en teit dag i dag, hjelper at lillegull har fotballkamp i magen da
utflyttet stavanger dame Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 vet ka du meine, sko ønska eg og hadde sånne kjempefriske svangerskap, jaja e me heldige så komme d någen herlige unger utav dette
Zeke Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. mars 2010 Ja heldigvis, men det kommer til å bli 4 lange mnd, men kommer våren så hjelper det masse. Noen som har sett våren??????
M*A*S*H* Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Sola skinner her på Østlandet:-) Kan sende litt vår til dere, jeg! Sitter og gruer meg til å gå helt til legen nå straks, for bekkenhelv.... er ikke på min side i dag. Sånn er det når man blir gammal og gravid haha. Ha en fin vår, jenter!
Zeke Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. mars 2010 Ja å bli gammal er ikke å spøke med, tar i mot sol med åpne armer, lurer på om jeg skal ut å måke plenen for snø, men er litt usikker på om kroppen er enig der du hihihi gå forsiktig
M*A*S*H* Skrevet 2. mars 2010 #6 Skrevet 2. mars 2010 Sett hårfønern på full guffe og sleng den ut gjennom verandadøra og ut på plen;-) Ellers får vi bare smøre våre gamle utålmodige stadig voksende kropper med dette rare de kaller tålmodighet... Hva nå det er for noe rart. Sjekka gradestokken i stad, er visst en stund til våren, minus ti grader:-/ *ullstillongs*
Zeke Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #7 Skrevet 2. mars 2010 Ja tålmodighet hva er det, kjenner jeg ikke til. Her er det -12 :/
Bamse&baby+spire*fødeklar* Skrevet 2. mars 2010 #8 Skrevet 2. mars 2010 skjønner deg veldig godt. Og det må jeg si, det føles slett ikke bedre å være ung og ha problemer. Er ofte sint og lei fordi jeg synes det er urettferdig at jeg, som er så ung, skal ha disse dumme problemene, og få høre at kroppen min slett ikke tåler å være gravid. Føler meg ofte rett og slett ubrukelig, når jeg har dårlige dager med mye vondter.. Er ingen god følelese.. Men du får se på hva du HAR fått til, og være kjempefornøyd med deg selv! Jeg pleier hvertfall å prøve å trøste meg selv på den måten..
M*A*S*H* Skrevet 2. mars 2010 #9 Skrevet 2. mars 2010 Vi er flinke til å minne oss selv på alt vi ikke får til, vi damene, istedet for å klappe oss på skuldrene og skryte av alt vi faktisk har fått til tross utfordringene vi enkelte har. Godt poeng det det, Bamse, og forsøke å fokusere på alt vi fikser!!! For det er jo en del selv om vi kanskje ikke sykler Birken og måker snø av taket og baker boller samme dag mens vi føder;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå