Gå til innhold

da er det måneden våres jenter =)


Jeanettegs

Anbefalte innlegg

hvordan er formen deres? noen som kjenner noe enda?

har dere prøvd noen kjerringtips? hehe litt morsomt å høre :)

jeg har termin i dag, så venter spent nå. Har veldig vond mage så trur det er noe på gang rett rundt hjørnet.

sitter å drikker bitter lemon nå. skål hehe =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Magen er rett og slett ubehagelig stram blitt så et verker i ryggen og selv om jeg har vært kvalm i hele svangerskapet topper det liksom kaka nå. Nå orker jeg faktisk ikke mer snart. Lider hvert sekund nå, men må komme meg gjennom tirsdagen og onsdagen før jeg kan føde. Kaster opp om jeg må gå på overtid etter neste onsdag.

 

Veldig klagete i dag kanskje, men nå er liksom ingenting helt alright!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp - endelig er det mars, og endelig skal vi snart få møte våre søde, små! Gleder meg iallfall utrolig til å finne ut om det er en gutt eller jente som romsterer inni der- og gleder meg enormt mye til å møte ham/henne!! :D

 

Formen min er foreløpig overkommelig, men har hatt veeeeldig mye vondt i det siste. Mye nedpress og kynnere, og de siste dagene har jeg dessuten hatt litt maserier. VONDT! :-(

Men jeg gidder ikke stresse med kjerringråd ellerno- ungen kommer når den selv vil, uten at jeg har begynt å vente eller bli rastløs ennå.

Har ikke termin før den 12., så det kan jo fremdeles gå endel uker før ting skjer. ;)

 

Ugh.... mye vondt idag. Siden fredag, igrunnen. Slitsomt.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...