Gå til innhold

bler sengeliggande nå


Anbefalte innlegg

Skrevet

ser ud som om lillegutt holde seg inne etter en nervepirrende helg, fått besjed om å ligga på sofaen fremøve nå å håbe han holse seg inne endel uger t, minst ti uger seie nå eg. Ha en fine kveld jenter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, hva har skjedd i helga? Hvor mange uker er du på veg? Slapp av og ta vare på deg selv og babyen nå. Masse lykke til!!!!

Skrevet

Uff, lykke til. Håper han ligger der inne så lenge som mulig! Du får bunkre deg opp med videoer og bøker! =O)

 

Klem fra meg

Skrevet

Uff så kjedelig! Hva har skjedd i helga????

Håper du får tiden til å gå med bøker og filmer og sånn da!

Ønsker deg masse lykke til!

Skrevet

Uff det høres ikke bar ut, lykke til.

 

Blir sengeliggende resten av svangerskapet jeg også :(

men det er pga bekkløsning og prolaps , skal ikke stresse pga av fare for å miste , har endelig innsett at dette er beste, så legen var veldig fornøyd for at jeg ga meg :P

Skrevet

e 17 uger på onsdag. Fekk store mens smerter i helgen og veldig hoven nedentil, er veldig heldig d ikke ble Fødsel/sa av dette. Er fremdeles mye som kan skj, men ligger nå på sofaen og både jeg og sygehus håbe på d beste. Takke for masse gode ønsker

Skrevet

Uff, så ugreit. Masse lykke til, ta det ordentlig med ro nå!

Skrevet

Ønsker deg masse lykke til fremover!! får håpe du blir friskmeldt snart og er utenfor fare!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...