utflyttet stavanger dame Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 ser ud som om lillegutt holde seg inne etter en nervepirrende helg, fått besjed om å ligga på sofaen fremøve nå å håbe han holse seg inne endel uger t, minst ti uger seie nå eg. Ha en fine kveld jenter
Glad tobarnsmamma Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Oj, hva har skjedd i helga? Hvor mange uker er du på veg? Slapp av og ta vare på deg selv og babyen nå. Masse lykke til!!!!
Corneliuss Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Uff, lykke til. Håper han ligger der inne så lenge som mulig! Du får bunkre deg opp med videoer og bøker! =O) Klem fra meg
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Uff så kjedelig! Hva har skjedd i helga???? Håper du får tiden til å gå med bøker og filmer og sånn da! Ønsker deg masse lykke til!
Zeke Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Uff det høres ikke bar ut, lykke til. Blir sengeliggende resten av svangerskapet jeg også men det er pga bekkløsning og prolaps , skal ikke stresse pga av fare for å miste , har endelig innsett at dette er beste, så legen var veldig fornøyd for at jeg ga meg
utflyttet stavanger dame Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 1. mars 2010 e 17 uger på onsdag. Fekk store mens smerter i helgen og veldig hoven nedentil, er veldig heldig d ikke ble Fødsel/sa av dette. Er fremdeles mye som kan skj, men ligger nå på sofaen og både jeg og sygehus håbe på d beste. Takke for masse gode ønsker
mamma00 Skrevet 1. mars 2010 #7 Skrevet 1. mars 2010 Uff, så ugreit. Masse lykke til, ta det ordentlig med ro nå!
Gjest Skrevet 1. mars 2010 #8 Skrevet 1. mars 2010 Ønsker deg masse lykke til fremover!! får håpe du blir friskmeldt snart og er utenfor fare!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå