Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Herlighet da. Går det ikke ann og skrive normalt da? Spesiellt billig var det vel egentlig heller ikke... https://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=21152306
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Jeg er veldig imponert over hjulene som kan luftes på bensinstasjonen og skoene som sitter fast i taket.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Det er en av de mest rotete annonsene jeg har sett tror jeg. Det er heller Ikke noe bra og legge til " det er andre gang jeg legger ut denne annonsen" Tyder vel på at den første annonsen var ennda værre!!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #7 Skrevet 1. mars 2010 Men denne personen er jo veldig tydelig ikke opprinnelig norsk da....
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #8 Skrevet 1. mars 2010 Synes ikke den var SÅ rotete, men kan man ikke skrive ok norsk, kan man i hvert fall prøve å få ting riktig.
Anonym bruker Skrevet 2. mars 2010 #9 Skrevet 2. mars 2010 Ha,ha!!! Jeg mista tråden fullstendig når jeg prøvde og lese den annonsa. Hun burde kanskje få noen til og hjelpe seg med og skrive den annonsa. Tviler på at noen gidder og kjøpe tingen hennes ellers.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå