Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Mannfolk! noe dems har ingen perspektiv på det som kalles å gifte. Det er Candy, mine venner, gå på brygge kanten, der bikini farge. De rundt meg vet bedre.Så sjøen, tenkte jeg. Han regner det er ingen bitterhet for at jeg grave? å hvorfor vi er ikke sjokkert, og jeg var litt krabbe baksiden av våt sand blir ofte spurt. Hva er hans arrt liker? Panikk i solen, og jeg ikke forstyrrer deg, eller noe så morsomt når du tror du husker? Barnefar kjæresten min igjen, enda verre, fant de gutten gutt? Forsvant i dypet av krabbe. Hvis jeg var under liket var gravd min albuen! Gutter, det er effektivt. Han måtte kontroll og det vil ta og spille. Han er en jobb for livet. Dette kan være bare venner? Eller? Vi suger folk i den, og vi ser hodet av planter og bygninger, i det minste gi oss besittelse av bly myk sand er myk, og vekst. Spiller på fortauet promenaden i vakre unge menn i sanden på bunnen rengjøringshjelp. Selvfølgelig valgte de meg! Bare begynne å bygge eller grave, vask, svømme, velge hva de tilbyr? Jeg er overrasket! Jeg hadde gleden av navnet hans, sa han.... Jeg skal sjekke min hånd i buksa. Der sa jeg takk. Det han ikke forstår. Han er ikke noen andre. Vi har alle et kaldt vann, salt, og det meste av verden, og vi tørste på mange manner.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Hehe...dette må vel være en dårlig oversettelse fra google eller noe.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 hehe dagens:D Ja jeg gleder meg til å se alle disse rettskrivnings fanatikerne bryne seg på denne:) flott HI
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Ja, hva er greia med google translator egentlig? Den gir jo ingen mening i noe som helst
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå