Gå til innhold

Hmrff... Sykmeldt i uke 22 :(


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og jeg som trodde dette skulle gå så fint!! I alle dager skal jeg gjøre nå da?? Å ja da, 100%, i 3 uker, (skal vurdere 50% / aktiv etter hvert da.. )Håper det går bedre når jeg får hvilt meg litt og jeg får komme i gang igjen.. Men erfaringer tilsier jo at det ikke blir enklere jo lenger ut i svangerskapet man kommer...

Menmen, bollen <3 er jo det viktigste. Men jeg FØLER meg jo ikke syk en gang, (litt høyt blodtrykk av og til...). Ville bare syte og klage litt... Jeg venner meg vel fort til sofaen også - desverre....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

kjenner til det! vært 100 % sykemeldt siden uke 18 + 2 :( i begynnelsen pga protein i urinen, men no er det kraftige kynnere! Veldig kraftige.. no er jeg i uke 22 + 2.. kommer til å være sykemeldt en stund, grunnet mine arbeidforholder og :( Ganske kjedelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...