bitthen Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Og jeg som trodde dette skulle gå så fint!! I alle dager skal jeg gjøre nå da?? Å ja da, 100%, i 3 uker, (skal vurdere 50% / aktiv etter hvert da.. )Håper det går bedre når jeg får hvilt meg litt og jeg får komme i gang igjen.. Men erfaringer tilsier jo at det ikke blir enklere jo lenger ut i svangerskapet man kommer... Menmen, bollen <3 er jo det viktigste. Men jeg FØLER meg jo ikke syk en gang, (litt høyt blodtrykk av og til...). Ville bare syte og klage litt... Jeg venner meg vel fort til sofaen også - desverre....
Minimo <3 Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 kjenner til det! vært 100 % sykemeldt siden uke 18 + 2 i begynnelsen pga protein i urinen, men no er det kraftige kynnere! Veldig kraftige.. no er jeg i uke 22 + 2.. kommer til å være sykemeldt en stund, grunnet mine arbeidforholder og Ganske kjedelig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå