Gå til innhold

Syt & klag... jeg har forstua begge beina samtidig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faen meg ikke lett og bevege seg nei... men samtidig må jeg helst gå og gå for sitter jeg stille så stivner anklene helt. Er vel ikke farlig å bruke beina selv om anklene er forstua?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jikes, hva er det du har gjort? :-/ Hørtes ikke noe særlig ut!

Skrevet

Hoppa fra 1,5 meters høyde og uti 80cm snø... bare beina gikk til bakken og på bakken lå det noe veldig hardt som jeg da smæla begge beina rett inni... var jo i den tro at det var null problem å hoppe utti så mye snø da! Kroppen er kanskje ikke 10 år lenger gitt...

Skrevet

Shait... Syk og klag i vei, du har min fulle sympati! God bedring!

Skrevet

Ikke brudd pga jeg klarer jo å gå... sist jeg hadde brudd i foten klarte jeg ikke tråkke på det engang så det kan umulig være det nå. Veldig hoven rundt begge anklene da, men det går vel over engang :-)

Skrevet

Jeg hadde brudd inni foten en gang men klarte gå på det for det, problemet var bare at jeg gjorde vondt verre over tid! :)

Lurt å sjekke seg!

Jeg ramlet ned en trapp og forstua begge beina for snart to år siden og sliter fortsatt med føttene.

Mye fordi jeg gikk ¨på føttene selvom legen sa jeg ikke skulle :( dumme meg

Skrevet

Jeg brakk helen i et hopp og klarte fortsatt å gå, så du bør få det sjekket.

Skrevet

Oki, gir det 2 dager da... er det ikke bra til da så tar jeg en tur til legen :-) Har liksom ikke lyst til å oppsøke legen alt nå pga det er bare 2,5 uke siden jeg ble skrevet ut av sykehuset pga lungebetennelse...

Meg og flaksen min liksom!

Skrevet

Hadde tatt det til legen med det samme jeg. Er det brudd inni ankelen et sted er det kjipt om det begynner å gro feil :-S

God bedring! Du har lov til å syte og klage nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...