Gå til innhold

Inspirert av stem på meg!:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

http://dalegenser.no/#/galleri/stemmer/0/g8KdT

 

Stemte på en genser fra en annen tråd her, og fikk lyst og lage min egen!:)

 

Hyggelig om du vil stemme, men selfølgelig ingen tvang, dette er bare for gøy!:)

 

Stem om du liker den, la vær om den ikke er din smak!:D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den var rå stilig!:-) Jeg er født i tigerens år, så jeg stemte.

Skrevet

Hei du din hermegås. Siden du stemte på meg skal jeg selvfølgelig stemme på deg ;-)

 

 

Skrevet

Hihi ja jeg synsslike ing er så morsomt, selv om jeg aldri vinner!:)

 

Takk for stemmer!:D

Skrevet

Den var faktisk utrolig kul!! Synd så få fra dib stemmer. (siden nesten ingen har kommentert her mener jeg)

Skrevet

Sikket fordi ingen her inne unner andre noe bra og positivt!:P Du har min stemme!

Skrevet

Tusen takk til dere om har stemt!:D

Skrevet

Jeg har stemt:)

Skrevet

Tuse takk thea!:) Setter stor pris på det!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...