Deniha Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 http://dalegenser.no/#/galleri/stemmer/0/g8KdT Stemte på en genser fra en annen tråd her, og fikk lyst og lage min egen! Hyggelig om du vil stemme, men selfølgelig ingen tvang, dette er bare for gøy! Stem om du liker den, la vær om den ikke er din smak!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Den var rå stilig!:-) Jeg er født i tigerens år, så jeg stemte.
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Hei du din hermegås. Siden du stemte på meg skal jeg selvfølgelig stemme på deg ;-)
Deniha Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2010 Hihi ja jeg synsslike ing er så morsomt, selv om jeg aldri vinner! Takk for stemmer!
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #7 Skrevet 1. mars 2010 Den var faktisk utrolig kul!! Synd så få fra dib stemmer. (siden nesten ingen har kommentert her mener jeg)
Anonym bruker Skrevet 1. mars 2010 #8 Skrevet 1. mars 2010 Sikket fordi ingen her inne unner andre noe bra og positivt! Du har min stemme!
Deniha Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #12 Skrevet 1. mars 2010 Tuse takk thea! Setter stor pris på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå