Gå til innhold

Noen tips for vanskelig mage??


mamma til 3:)

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke gått på do:(:(:( Kan ikke huske sist jeg fikk gått sikkelig på do... Noen tips??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sverger til linfrø. Det ha satt systemet i meg i gang igjen. Har en teskje i frokostblandingne min hver dag og spiser brød med masse kli og frø på jobb (ingers rugbrød).

 

Jeg har lest at hvis man trenger en skikkelig kickstart kan man drikke et glass vann med en teskje linfrø i som har stått å trekt en stund. Da dannes det en geleaktig masse rundt frøene som skal være gulle godt for alt som har med mage og fordøyelse å gjøre.

 

Lykke itl!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

linfrø er gull verdt! Om du tar noen aprikos og svisker og koker dette i litt vann til de blir myke, moser de med stavmikser, har i litt sukker og linfrø så har du noe jeg kaller bomba! En spiseskje av dette hver dag gjør susen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:) Forresten, noen som vet om man blir ekstra kvalm av å ikke få gått på do??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Flere av mine venniner som har blitt det. Sier det er blitt mye bedre nå som de har fått litt mer fart på magen. Så får håpe det hjelper deg om du er kvalm!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk for mange gode råd her.. eg tror eg må prøve noen av de.. eg har og hørt at hvis en er flink å gå tur så kan det hjelpe magen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...