Gå til innhold

I dag har jeg virkelig gjort et salgskupp! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var innom Barnas Hus i Åsane og der var det mange tilbud. Fikk kjøpt meg en Teutonia VarioPlus hardbag for bare 500 kr!!!!! Nypris er 2098,-

Vi vet ikke hva magen skjuler, men tok en råsjans og kjøpte en rosa bag (de hadde også en svart og en brun hardbag + en rosalilla softbag til 500 kr). Om det skulle være en gutt så kan vi fint selge den ubrukte bag'en med gevinst, hehe ;-)

De hadde mye annet på tilbud også, men hadde med to eldre søskene til babyen og fikk dermed ikke helt roen til å handle så mye. Med rosa hardbag fikk jeg iallefall! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var virkelig et kupp! Vi har vært i Simo-butikken i byen på lørdag. De snakket om at de også skal ha kampagne på noen barnevogn. Men husker ikke helt hvilken modeller det inkluderer.

Er der noe annet billig å få der ute på barnas hus? Så i reklamebladet men var ikke noe der som frister.

Skrevet

De hadde en kurv med vinterposer oppi, men den fikk jeg dessverre ikke sett så nøye på i forbifarten.

Så ut til at de hadde en del egne tilbud utenom tilbudsavisen, feks så var jo ikke bag'ene til Teutonia annonsert :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...