Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var det min tur til å klage litt....

Begynner på uke 27 om et par dager, og går 100%sykemeldt. Har gjort det i nesten hele svangerskapet. Har prøvd meg i 50% noen ganger innimellom, men det har endt opp med full sykemelding igjen etter 14dager.

Jeg er ikke lei av svangerskapet, og synes heller ikke tiden går sakte, men er lei av å gå hjemme. Orker ikke å gjøre noe spesielt heller. Alt er tungt og vondt, sliter med korsryggen og smerter i lysken. Trøtt og sliten av den minste ting!

Vet ikke hva jeg skal finne på eller gjøre for at det skal være bedre tider...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjenner meg igjen i det du skriver. Jeg var fullt sykmeldt til nyttår, og har etter det jobbet 40 % og har nå gått ned til å jobbe 30 %. Jeg er skikkelig rastløs, og kjeder meg mye. Blir til at jeg spiser alt for mye og usunt når jeg kjeder meg sånn... Det er liksom ikke det samme med forberedelsene denne gangen heller. Vi har jo alt, også er det for tidlig å begynne å finne fram ting.. Føles helt feil å klage sånn.. Men ventetiden er ikke helt den samme når kroppen ikke samarbeider..

Skrevet

Ja, det er akkurat sånn det er her og. Spiser for mye og usunt... Har fått en periode nå hvor jeg er mat lei... passer jo ikke akkurat noe særlig i og med at jeg er oftere sulten nå enn før. Og er jo nødt for å spise noe.

Heldig i grunn du da, som har alt fra før vil jeg si. :) Du har fått det bekreftet nå at ei jente til er på vei? Her er vi i gang med innkjøp, men pengene flyr... :( heldigvis er vogn bestillt og betalt nå, det dyreste innkjøpet! Det er jo en lettelse. ¨

Jeg sover lenge om dagen da, og når jeg først føler for å komme meg ut, er det liten vits (i hvertfall annenhver uke da vi har barna til samboeren min her), for da er det rett før de kommer hjem fra skole og jobb, og det er lekser og middagstid.Selv har jeg ikke bil og lappen, og synes det er tungt og komme meg ut blandt folk.

Ja, det føles feil å klage, men det er tungt når kroppen ikke samarbeider som du sier...

Skrevet

Godt vi er to da hvertfall ;)

Jeg får ikke sove om natten jeg heller, men jeg klarer ikke sove utover formiddagen heller, for ryggen og bekken er altfor vondt etter en lang natt med å ligge og vri seg.. Er jo fortsatt over 3 mnd igjen til termin, så jeg håper jeg får en periode hvor jeg er lit kvikkere nå snart. Det går litt utover humøret også dette her...

har ikke fått vært på så mange treff da treffene har vært lagt til de dagene hvor jeg har måttet jobbe min 40 og nå 30 %. kan ikke jobbe de dagene jeg har fysio for da ligger jeg rett ut mange dager etter. Ikke vil jeg sykmelde med 100 % heller for da tror jeg at jeg blir helt gal! Trenger virkelig å gjøre noe annet enn å surre i min egen verden her hjemme 24/7 altså ;)

Skal prøve å komme meg på treffet nå på torsdag på Egon. Det er du som bodde her på Romerike sant? prøv å kom deg dit du goså da!?

Skrevet

Ja, det er godt å vite man ikke er alene! ;)

Jeg tror jeg sover lenger om dagen fordi jeg sover dårlig om natta. Gjør vondt å bytte stilling, snu seg fra den ene til den andre siden. Våkner med halsbrann noen ganger å... Jeg kan våkne tidlig, men kroppen er ikke klar for å stå opp, så jeg sovner fort igjen. Ja, det tar på humøret her og... Merker hormonene svinger mer og mer...

Jeg og håper på en periode hvor jeg er litt kvikkere, man skulle liksom få bedre tider i andre trimester, men de har ikke jeg sett noe til... :-/ Og straks begynner 3.trimester og jeg ser ikke akkurat lyst på det, utenom at det nærmer seg slutten da :)

Jeg har absolutt ikke sjangs til å orke å jobbe noe, er så vidt jeg orker gjøre noe her hjemme. Skal på møte med Nav denne mnd. siden jeg har vært sykemeldt så lenge. Æsj, liker ikke det! men må vel pent møte opp så jeg ikke mister sykepengene.

Jeg har bare vært på det ene treffet på Egon, har ikke fått vært på noe etter det. visste heller ikke at dere treffes så ofte, dere er jo liksom en liten gjeng som kjenner hverandre litt nå :) Ja, det er jeg som har termin 4.juni. :)

Nå på torsdag passer litt dårlig... Jeg får heller se om jeg får til å komme på treff senere. På ettermiddag/kveldstid passer meg egentlig bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...