spennendetider Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 ?? Er noen i huset som er veldig bekymra for at vannet skal gå når jeg er ute på ski.... Får man harde rier med en gang? Trodde det kunne ta sin tid sjøl om vannet var gått jeg....
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Hos meg gikk vannet fredag ettermiddag sist, og ingenting skjedde før jeg selv begynte å stimulerer brystvortene løsrdag kveld. Ungen var ikke ute før søndag formiddag... Mn hvis ikke hodet er festet bør du jo legge deg med det samme vannet har gått....
Tjukkemagen *m/jente 1.mai* Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Kan bare svare for meg selv, men da jeg fikk spontan vannavgang ved forrige fødsel tok det ca 8 timer før jeg kunne ane noe som liknet rier. Men dette er sikkert individuelt. Snakk med jordmor :-)
glad i mange barn Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 det er helt individuelt..ulikt fra person til person,har vært de som har vænta i 2 dager etter vannavgang...for min del tar det 3-4 min før ungen blir født,fra vannet har gått
To tette og ei badehette ;) Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Jeg hadde 5 døgn med vannavgang. Ventet og ventet på riene, men de kom aldri. Så ble satt igang med piller og drypp etter 5 døgn da. Så denne gangen håper jeg at det starter med rier heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå