Gå til innhold

Noen fra Trondheim her?


 Anniq 83  ♥Samuel 31.03.10♥

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei hei :)

Jeg er fra Nordland men bor i Trondheim ja, går ut ifra det var det du mente?

 

Har termin 9 mars, meeeen lillemor begynte å si ifra at hun ville ut inatt/imorges. Alt har stoppet opp igjen, men vi er ganske klare kan man si, just in case :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

Jeg er fra Canada men bor i Trondheim :) Har termin mars.03 og håper at babyen kjem snart! Har ei jente som er 4 år... hun var 11 dager over termin...

 

Amanda i Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er opprinnelig fra februarklubben, men 9 dager over nå git... Igangsetting i morgen!!:)) Jeg bor på Byåsen. Håper å treffe noen av dere på føden i morgen da!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KAN jo være vi trefffes om mine rier starter opp igjen ;) hehe :)

Visste ikke at du var fra Trheim jeg gunn78<3passert termin...

 

SPENNENDE!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at du starter opp da;)) hadde vært koselig å møttes! Jeg er opprinnelig fra nordmøre, men den typiske historien med studier og forelskelse gjentar seg stadig;))) hadde også vært trivelig å trillet sammen nå utover våren, vi har masssssse å se frem til:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke sant!! :)

Samme her...studier og kjærlighet vettu...blir barn av sånt, hehe...

 

Ja tenk så koselig med vår og trilleturer!

IKKE lenge igjen heller ;)

 

Hadde en liiiiten rie (hehe, om jeg kan kalle den det) 17.49 nå- spent på om det kommer mere!!

-åsså kommer guttene mine hjem fra trening nå I TILLEGG til at to nabogutter skal komme på besøk å lage hurlumhei. Her blir det liv RAI, RAI ;)

 

Kanskje greit at barna er opptatt hvissåfremt det skal ta seg opp litt her, er jo leggetid snart så :)

Satser på barnetv!!

 

KLEM!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

weeeeeeee!!!!:))) heia rier!!!! har hatt en del tak selv her den siste timen, men tror ikke noe på kroppen min lenger. Har ikke en gang tatt tiden... Så om det mot formodning skulle bli noen matnyttige rier her ender jeg sikkert opp med å føde på stuegulvet fordi jeg ikke tror på de...;)))

 

RAI RAI og barnetv!!!! you go girl!!!!;D

 

KLEM tilbake:))))

 

P.S. om du skulle komme til føden samtidig er jeg hun som jabber med alle...;) lider av oversosial munndiare...hihi!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HAHAHA :)

Du oversosial..åkei...jeg vi være henne som brøøøøøler på fødestua!!

Iallefall fikk jeg høre det sist av pappaen- tror ikke det var NOEN som ikke hørte deg sa han :-O Uuuuuups ;)

 

Rier shmier, ble ikke noe mer, hrrmfff :o/

Men som hun presser ned, hjelpes!!!

 

Satser på å ta natta til hjelp igjen som sist jeg, og håååper vi ses ;)

Høres jo ut som om du er igang frøken!!! Jeg har trua!!!!!

Stuegolvet ja, hahaha, nekter å tro...ikke aktuelt, det presser men NEI, det KAN ikke være pressrier..neieninei..hahaha, ser deg for meg ;)

 

LYKKE TIL IKVELD (ELLER IMÅRRA) i tilfelle det er noe mer som har skjedd siden sist ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har termin 14.Mars :-) Skal føde i Tr.heim, men bor på fosen ;)

Hadde menstermin den 28.februar, så sitter her å håper att noe skal skje snart :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer hoppende inn hit fra april-klubben, min skjønne prins kommer til verden 30. mars dersom alt går etter planen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hyggelig da Bamsenøtta :) Jeg har termin 28 mars. Så dette blir spennende. :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan går det med Trondheims-jentene????

 

Prinsen min kom til verden 03.03. kl 03.33;)))) helt utrolig skjønn, og selvsagt verdens vakreste og beste baby!!!!

 

Vi skulle ha arrangert et treff utpå vårparten når alle snuppene er trygt plassert i mammas fang istedet for i magen:) hadde vært morsomt og sett fjesene bak nickene:))))

 

Lykke lykke til alle:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer Gunn78!

 

Jeg er nesten ei uke i overtid nå... Har overtidskontroll i morra på svangerskapsklinikk og er veldig spent. Vil gjerne ha GU for å sjekke evt modning... Prøver å bli tålmodig men har begynt å føle at det er tung.

 

Kos dokker med lille prinsen!!!

 

:) Amanda i Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei Amanda:O)

 

Du får helt sikkert sjekket modning og åpning i morgen:O) Det fikk iallfall jeg, gikk tilsammen 11 dager over... Ble "strippet" som de kaller det også, legen kalt det hinneløsning. Også ctg. De kommer sikkert også til å spørre om du vil bli igangsatt om ingenting skjer før. isåfall er det vel muligheter for å få gjort det før helgen:O)

 

Vet det er sååå tungt å gå overtid, men nå får du snart se snuppen din!!!!! Heeeeeeeeelt sant altså, vet du nesten ikke tror på meg...;))

 

Masse lykke til på kontrollen i morgen:))) oppdater oss gjerne!!;))

 

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er helt enig i at vi burde prøve å få til noen trilleturer utover våren og sommeren, hadde vært moro å se hvem som gjemmer seg bak nickene ja=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei,

 

Hjem igjen... babyen har det helt fint inni magen og jer har det fint. Fikk ctg, UL, og hinneløsning. Var ikke helt moden men veldig myk. Bedre å vent litt til så har jeg neste time på tirsdag for iganagsetting...

Litt (mye) skuffet men men.... Vil ikke prøve noe hvis kroppen er ikke klar.

Må bare fortsette å kos meg med mye lesing og hvil!

 

Håper det går bra med deg?

 

:) Amanda i Trondheim

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel fødsel om ikke så lenge da:-) jeg har fortatt 18 dager igjen. Men merker kroppen forbreder seg. Har nedpress med stikkninger som har blitt litt lengre. Mens smertene begynner også å bli sterkere. Hvordan har dere jenter det da ?

 

Å det hadde vært morro å hatt et treff:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går igrunnen og lurer på hvor alle tegnene på at jeg har en liten i magen er... kjenner ikke noe annet en spark fra han, ingen tegn på at en evt fødsel nærmer seg eller noe. Er i toppform og går lange turer med hunden hver dag=) Så går bare her og nyter den lille magen og tenker at jeg overhodet ikke har det noe travelt med at han skal ut enda, selv om pappan begynner å bli veldig utålmodig nå;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...