moota m storebror&lillebror Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Har knallfint vær her idag, tempen er heller ikke så verst. Det er 1.mars og nå må jo snart våren komme =)
❤ mamma til 2 ❤ Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Her er det nok 1minst 1mnd til våren kommer, er v heldige kommer den etter påske, men vi bruker å dra på ski turer i mai/juni. Men da er det vår her nede menn ikke i fjellet.
moota m storebror&lillebror Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 1. mars 2010 Våren kommer nok ikke helt enda her heller. Men det er lov å håpe =) Det er nok ca 1 mnd til våren kommer her også, men kanskje den kommer litt før nå når vi flytter =D
moota m storebror&lillebror Skrevet 2. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. mars 2010 - 10 g idag, minner ikke så masse om vår =( Vil har mildvær og se at snøen smelter!!!!
Lene~mor til tre Skrevet 2. mars 2010 #5 Skrevet 2. mars 2010 Det samme håpet hadde jeg i helga når det var 0 grader ute, men så 1 mars var det 4 minus ute og idag var det 18 minus når vi gikk til skolen... skrekk og gru, nå må vel den kulda slippe taket snart hehe
Jojo x3 Skrevet 3. mars 2010 #6 Skrevet 3. mars 2010 I dag synger fuglene og nå titter jammen meg sola også fram :-) Kanskje våren kommer likevel iår.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 3. mars 2010 #7 Skrevet 3. mars 2010 minus 15 og snø her i dag, ingen vår i sikte..hehe:)) men glad det snør, for her er det så lite, og snø må vi ha til over påske i allefall.....
moota m storebror&lillebror Skrevet 3. mars 2010 Forfatter #8 Skrevet 3. mars 2010 Det snødde her igår og det er så kaldt at jeg blir lei meg! =( 5-10 minusgrader hører ikke hjemme i mars. Og det er visst ingen bedring i sikte =( =(
Lene~mor til tre Skrevet 4. mars 2010 #9 Skrevet 4. mars 2010 Kulda henger fortsatt fast her også, igår var det 14 minus, idag er det heldigvis bare 6 minus
moota m storebror&lillebror Skrevet 4. mars 2010 Forfatter #10 Skrevet 4. mars 2010 Vi hadde 11 minus idag, så det går nok en stund til snøen forsvinner enda. Skikkelig kjipt!! Er lei av snø og vinter nå =( Heldigvis er det fint vær og plussgrader på dagtid.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 5. mars 2010 #11 Skrevet 5. mars 2010 Har også hatt vår følelse noen dager. Men nå snør det igjen.. Å snør og snør og snør..
moota m storebror&lillebror Skrevet 6. mars 2010 Forfatter #12 Skrevet 6. mars 2010 15 minus når jeg kom hjem igår!? Hva f....., er ikke vi kommet til mars?? Har lyst å legge meg ned å gråte!!!! =(
Lene~mor til tre Skrevet 7. mars 2010 #13 Skrevet 7. mars 2010 Igår når vi sto opp var det 20 minus, da var jeg veldig glad vi ikke skulle ut, idag er det bare 10 minus men det er alt for mye det også...
moota m storebror&lillebror Skrevet 7. mars 2010 Forfatter #14 Skrevet 7. mars 2010 Jeg hadde 10 + idag når jeg sto opp =D Men det var fordi jeg sto opp litt over 11, og måleren sto i sola =/ De melder mildvær og regn nå. Bare det er opphold neste helg når vi skal kjøre flyttelass så =P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå