Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Eh, jeg tenkte jeg skulle vaske dynen som vi skal ha i vognen/vuggen til neste kommer.. Står nå at den kan vaskes på 60 grader.. Når jeg tok den ut av vaskemaskinen var den flat som en pannekake.. Blir vel bra igjen når den får tørket tenkte jeg, men den er like flat enda... Vasket på 40 i helt vanlig vask.. Hva har gått galt.. Ser ut som jeg må ut å kjøpe ny dyne i stede...
Lille My*Overtid* Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Kjør den i tørketrommel sammen med tennisballer. Da blir den god som ny. Uten det tror jeg det kan bli vrient.
Nine:) Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Hei:) morsomt noen spør om dette i dag....for det lurte jeg også på) Jeg har også vasket dynene etter bruksanvsningen OG tørket i trommel med tennisballer, men fyllet er fortsatt ikke jevnt fordelt:( Er det da noen som har flere tips? takk:)
Nikki_29 med 2 prinsesser Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 1. mars 2010 Trenger nok noen andre tips jeg også, har ikke tørketrommel... :/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå