Gå til innhold

VIKTIG: BiM-treffet på Yaya's Majorstuen tirsdag 2. mars kl 18:00


vårbarn2013

Anbefalte innlegg

Hei jenter!

 

Bord ble bestillt på Yaya's online sist fredag. Yaya's på Majorstua ligger i Industrigata ved siden av Menu og Westside-senteret. Jeg har mottatt en bekreftelse så det skulle være greit. Siden vi blir så mange som 20 stykker har jeg bestillt et eget rom til oss: "Bob Marley"-rommet.Reservasjonen står på "BIM/Vivi N".

 

I følge Yaya's hjemmesider må man velge Mixed meny når man bestiller for over 8 pers. Regner med at dette er for at vi skal få mat relativt fort. Har gitt beskjed om at alle er gravide slik at det må være gravidvennlig mat. Om det imidlertid er noen av dere som har allergi av ulike slag, er vegetarianere e.l hadde det vært fint om dere kontaktet Yaya's Majorstuen direkte på telefon.

 

Jeg hadde også satt STOR pris på at de av dere (om det er noen) som ikke kan komme gir meg beskjed om det via en melding til innboksen min her på BiM.

 

Ser frem til å se nye og gamle fjes i morgen!

 

Hilsen Vivi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Liten presisering: Jeg har måttet treffe en "sjefsavgjørelse" angående meny: Jeg har bestillt MIX 3. Dere kan se hva den inneholder her:

http://www.yayas.no/majorstua/files/pdf/mixedmeny.pdf

Det er den meste populære Mix-menyen. De vil lage den litt mildere enn normalt slik at den skal være "gravidevennlig". Om noen har spesielle ønsker hadde det vært fint som jeg skriver ovenfor at dere tar direkte kontakt med Yaya's på tlf: 22 83 71 10

Ser dere i morgen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må desverre melde avbud denne runden også :(

Har vært hjemme i begravelse til mormor og kommer ikke tilbake til Oslo før 21.00 i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...