Gå til innhold

depresjon

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å få depresjon. er misfornøyd med livet som det er nå, vet ikke hvorfor. burde har følt meg bra men det gjør jeg ikke. Studere, har en fantastisk sønn. Ser på alle de som jeg kjenner som har barn og har ikke noe form for utdanning men de har det bedre enn meg. vet ikke som sagt hvorfor jeg føler det slik.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

desverre finner man aldri en fasit for hvorfor man har deprisjoner..

så til et tips:

se for deg selv i en lykkerlig situasjon. hva jobber du med, sambo/kjæreste eller alene med en flott sønn.. kanskje du vil ta en annen utdanning, flytte til et nytt sted.. hva som helst

når du ser det helt klart for deg: sett det som et mål og jobb deg frem til det :-)

jeg så for meg et liv med en god samboer, barn, leie det perfekte hus og studie innen interiør/kunst..

har nå en super samboer, neste månde flytter vi inn i det nydligste huset jeg har sett! vi prøver å bli gravid nå, etter dette blir det å prate med nav om interiør skole :-)

har tatt meg 4 år å komme dit jeg er i dag, men de er virkerlig verdt det :-)

kan også være smart å finne noen å prate med om dette.. enten venner/familie, eller en terapaut

Skrevet

Tusen takk for svaret, det kjekt å høre at ting tar tid. jeg må bare være tålmodig og tenker på hvor godt jeg egentlig har det. Jeg studere og er ferdig med studie om 2år. Det ser eg frem til. Men akkurat nå føler meg så ensom selvom jeg har venniner jeg kan ringer til . jeg vet rett og slett ikke hvorfor jeg føler meg slik. men som sagt tusen takk for at du gadd og svare.

Skrevet

og når jeg først kommer på ting :-)

hva med å gå inn for å prøve en ny ting i månden, hver månde? får mer vingespenn da, og kanskje nye interesser og venner? :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...