Eskimo-07,eskimo mai-10 Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Er det noen av dere som har opplevd ubehag/smerter/noe annet ubeskrivelig merkelige greier nederst i magen som ikke er verken kynnere eller rier (for kynnerene kjenner jeg på en annen måte og magen er ikke hard nå, så det er ikke rier) Dette ubehaget er ganske konstant, men ikke så vondt at jeg ikke klarer å bevege meg eller være sosial. Bare mer et ubehag som er sjikkelig ubehagelig.......... Håper noen forstod og kan forklare meg hva det er???? Er forresten 2.gangs og godt 29 uker på vei.
meg&Gullgutten Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 Hadde det helt likt som deg når jeg var rundt de ukene.. selv er jeg 2gangs.. Jeg brydde meg ikke noe om det, helt til det kom litt blod spor.. fikk sjekket opp og det var bare hodet som festet seg mer og mer og sank mer og mer ned i bekkenet.. nå føles det bare ut som om ungen skal falle ut når jeg går litt langt.. men gjør jo ikke det:P
pip pip Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 jeg også hadde mye "smerter" i underlivet. Mer som kraftige mensmurringer. Snakket med jordmor på helsestasjon og jordmor på en ultralyd om det og de sa det var normalt. Alle har ymse smerter i magen. Er jo mye som skjer der nede. Men ville ha snakket med noen om det hvis du er bekymret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå