Gå til innhold

11 dager over termin... Har vært på overtidsvurdering....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overtidsvurd. på KK. Lillejenten har heldigvis vokst! (sist de sjekket hadde hun vokst litt lite). Men legen fant ikke lenger at hun "øvde" på å puste. KAN være negativt, men kan og bare være en pause i pusteøvelsene. Legen sa hun sjekket at babyen har det Ok akkurat nå, men "ingen garanti for at hun har det bra i magen i overimorgen." Oppmuntrende... Ble strippet, AUA!!! (legen tvang opp livmorhalsen). Fikk kranglet meg til ny sjekk i morgen + kan kanskje bli satt i gang da hvis det er modent.

Nei, nå vil jeg h henne ut!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

huff.. kan jeg spørre hvilket elendig sykehus du tilhører?? du skulle jo da hatt bedre oppfølging...

Skrevet

Huff jeg synes også det var litt dårlig oppfølging! Får krysse fingrene for at strippingen fungerte og at du går i fødsel i natt da :-)

Skrevet

KK i Bergen... Vet de er ekstremt konservative med å sette igang fødsler osv. Ble henvist av jordmor til igangsetting ved termin pga jeg har ME og er sliten, men henvisningen ble avvist. :-(

Skrevet

Har lest innlegg du har skrevet før, og kan bare si, nok en gang, fyttigrisen for en behandling!! KK skulle vært meldt til fylkeslegen eller hvem man nå henvender seg til når sykehus ikke gjør jobben sin. I Norge dør hvert år mange flere barn enn i andre land, fordi man i Norge generelt lar for mange gå for lenge over tiden. Det er jo skummelt, særlig hvis man er over 35 tror jeg det er. Og hvis KK er blant de mest konservative i Norge, så sier jo det litt om hvor utrolig konservative de er... I morgen synes jeg ikke du skal gi deg. Kunne du ikke feks ringe Riksen eller Ullevål i Oslo, og få en "Second opinion" per telefon, som du kan henvise til når du drar til KK for ny sjekk?

Skrevet

jepp...dette er jo kk det.....derfor velger mange å dra til voss....forstående...

men som jeg sa til deg her tidligere så var det slik med meg forrige gang,da var jeg på kk på to over tidskonrtoller,på første var jeg 13 dagerover,ble strippa,AUA ja....men bare kynnere...så på neste konroll,var da 15 dager,ble sjekka,merka riene va i gang,joda 5cm...MEN HAN SLØKKA LEGEN bare sendte meg hjem..hallo...sto på p-plassen og hadde rier,men dro hjem,neste dag va det full fart i ambulansen,men nei kom 3 min fra gangen hjemme,så ble pjokken født på broen.....totalt sløkka heile KK,då va jeg 16 dager på over tid...DÅÅÅÅN....så 11 dager er jo i følge KK ikke noe det...sjøl går jeg over denne gang og har no i dag fått time på overtids kontroll på 12 ,.dagen på overtid...HÅPER på att det skjer før det,er 8 dager på over i dag:MEN STÅ PÅ ...og ikke GI DEG:...massssse lykke til

Skrevet

Takk for svar! :-)

12 dager over i dag .r veldig spent på om jeg har blitt mer moden siden i går. Har hatt rosa slim helt siden sjekken i går (ikke rart slimproppen gikk, slik legen røsket "der inne"!)'

Ny overtidsvurdering kl 9 nå i formiddag.

Ønsk meg lykke til, da.... :-)

Skrevet

Dra til Voss, det gjør jeg nå snart for andre gang.

Der er de både koselige, medfølende og seriøse. Du hadde nok blitt satt igang umiddelbart.

Hadde ringt de med med en gang jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...