Gå til innhold

Bringebærblad kapsler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere dem og når begynner dere å ta dem? Jeg har fått forventet fødsel i uke 36 pga store barn og på den måten kan jeg slippe keisersnitt, så da er jeg litt usikker på når jeg skal begynne med dem evt.. Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg kjøpte mine på Life helsekost. Jeg begynte på de i uke 36.

Jeg mener å ha lest at man kan ta de de siste fire ukene, men er ikke 100 % sikker!

Skrevet

jeg ville ikke tatt dem hvis jeg var deg, hvis fødselen i tillegg er forventet å komme såpass tidlig.

Jeg fikk MASSE sammentrekninger av dem kort tid etter inntak og slik ble det hver gang, og etter nesten en uke gikk kynnerne over i rier i uke 35+0 og ble innlagt med 10min mellom riene som heldigvis stoppet opp igjen. jeg er sikkert på at det var kapslene sin feil og kommer ikke til å ta av dem før jeg evt går overtid og vil at fødselen skal starte.

Skrevet

Begynte på de i uke 34, og er i uke 36 nå. Har ikke hatt noen kynnere i det hele tatt faktisk..som jeg har merka da. Tar 3 kapsler 2 ganger daglig. Gjorde det sist også, og hadde en drømmefødsel. Går for en likedan fødsel denne gangen. Men kroppene våres er forskjellig. Jeg gikk 8 dager over sist, og er forberedt på å gå over denne gangen også. Kapslene hjalp ikke meg å sette i gang ting før tiden...

Skrevet

Jeg gikk laaangt på overtid forrige gang, så denne gangen gjør jeg hva som helst for å slippe det så jeg har begynt på dem.

Er i uke 33, tar bare halv dose foreløpig. Tenkte å øke til full i uke 35/36.

Har ikke hatt en eneste kynner eller andre plager siden jeg begynte på dem heller.

Skal også ha keisersnitt hvis jeg begynner å løpe over termin på grunn av stort barn, så jeg gjør hva som helst for at det skal komme igang før termin!

Skrevet

Jeg blir satt igang om ikke det settes i gang av seg selv, så derfor tenkte jeg at jeg kunne begynt litt før på kapslene. Men er redd det skal få fortgang på ting altfor tidlig og...

Skrevet

Jeg spiste bringebærkapsler forrige svangerskapet og gikk 14 dager over tiden. Merkte ikke av noen kynnere så jeg dropper de den her gangen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...