Gå til innhold

Dere fra Bergen se hit litt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har vært på fløyen i det siste?? hvordan er føret der?? mulig å ta med vogn? :)

Har så lyst å dra en tur på fløyen med storegull en av dagene nå i vinterferien, men vi har en på 4 mnd ¨, så er avhengig av å kunne trille vogn der!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok ikke enkelt me dvogn, nei. Jeg var der senest i går, på ski, og det er masse snø -ikke bart noe sted. Hva med bæremeis?

Skrevet

Bæremeis er jo han for liten til, men har dere mei tai eller sjal? Vi gikk på fløien med mine to små i går, og hadde en tvilling på 7 mnd. i mei tai under vinterjakka. For mye snø til vogn, synes jeg. Om dere bare skal leke litt går det greit.

Skrevet

Hehe, nei bart trodde jeg ikke det var, men tenkte kanskje at snøen var blitt nedtråkket og hard sånn at det gikk ann å trille vognen oppå :) Nei erteposen har nok ikke mei tai eller sjal, men har en baby bjørn bæresele som jeg låner av min søster. Kan nok sikkert bruke den, men har dårlig rygg, og mini er veeldig stor for alderen, var 7200 g på 3 mnd kontroll, og tipper han sikkert er 8 kilo nå hehe :)

Vi får kanskje bare ta banen opp å se, så får vi heller ta den ned igjen etter en stund med lek og kos hvis det ikke er mulig å gå noen steder :)

Tusen takk for svar dere :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...