Gå til innhold

"Min kreftsyke søster" på Facebook.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mulig at denne Anka er dødsyk, eller hvertfall alvorlig syk, men hvorfor dro hun ikke da til Danmark? Når de endelig fikk penger og opphold i Danmark, så måtte de samle penger til Tyskland istede.. Om hun er så dødsyk som de sier, har de virkelig råd til å leke med livet hennes og sette det på vent, til de har fått inn penger til Tyskland?

Er masse som skurrer der.. Min teori er at Anka ikke er så syk som de skal ha det til, og hennes pårørende har sett sitt snitt til å tjene på hennes ulykke. Og det er trist!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun er dødssyk. Ingen tvil om det. Hun er hinsides all helbredende behandling. Ellers hadde hun fått det her i landet. Humlegaarden i Danmark er humbug og kvakksalveri som skulle vært forbudt. Ren økonomisk utnytting av dødssyke.

Skjønner godt at de klamrer seg til halmstrå om behandling i utlandet og at de samler inn penger.

Hva bryr det dere forresten?

Skrevet

Om hun er hinsides all helbredende behandling, er det ikke da svindel å samle inn penger til behandling?

Jeg liker å bry meg.

Skrevet

15.44 - Måtte du få ein grusom død!

Jeg har selv kreft, å har et barn på 2 år og et i magen.

Men jeg roper det F ikke ut på denne måten!

Skrevet

Det er vel dette med at så lenge det er liv, er det håp, og håpet må dere da kunne unne henne.

De fleste som gir penger der inne er klar over at pengene kan være oppbrukt, men de unner familien litt ekstra den siste tiden, uansett hva pengene blir brukt på.

Slutt å bry deg med ting du ikke har noe med!

Skrevet

Så fint at familien kan kose seg mens de blåser bort 30000kr på bingo...

Skrevet

Angår det deg på noen måte? Har du vært lite smart og tømt kontoen i pur medlidenhet?

Nå sier vel mange av giverne at de kan bruke pengene på hva de vil. Så da gjør de kanskje det. Ikke vet jeg og jeg har ingenting med det.

Skrevet

Jeg syns synd på de som har gitt penger til behandling, og som mest sannsynlig har blitt lurt trill rundt. Jeg syns det er trist at noen har engasjert seg så masse, og faktisk skaffet dem plass på behandlingseneter og alt, så er det svindel.

Skrevet

Når du har gitt bort en 100-lapp, går du da etter den og følger med på hva den blir brukt til?

Tror ingen der gir mer enn de absolutt tåler å tape.

Gitt bort er og blir gitt gitt bort. Flott å se at det er så mye empatiske mennesker i vår kyniske tid.

Skrevet

He he, ja det er sikkert mange som liker å gi bort penger til svindel og bedrag...

Håper de heller gir pengene til Haiti

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...