Gjest sug lut Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Musa har fått det med å hoppe i vilden sky. Eller, markøren hopper brått og uventa. Bare fordi jeg har fått meg verdens kuleste mann til musematte måtte musa begynne å vise seg, lizzom. Vil ikke bytte ham ut heller, så kan jeg stabilisere luremusa?
blomstre Skrevet 1. mars 2010 #2 Skrevet 1. mars 2010 ...hvis mannen er kjekk så er det vel ikke rart om det rykker litt i musa? (Start - Control panel - mouse?)
Gjest cunning stunts Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Jeg lurer på om den bare var kokett, for etter noen times oppvarming ser det ut til at de har funnet tonen. En grå mus og en grønn mann, det måtte jo bli kjærlighet.
blomstre Skrevet 1. mars 2010 #4 Skrevet 1. mars 2010 Å heisann, satan i toeren også?... Nå var det jeg som ble skvetten! Spaltet personlighet eller praktisk årsak?
Gjest sug lut Skrevet 1. mars 2010 #5 Skrevet 1. mars 2010 Hehe, begge kontoene kommer opp v innlogging, ingen fare.
Patetica fåkksi Skrevet 1. mars 2010 #8 Skrevet 1. mars 2010 Kan nesten ikke se for meg at noen er enda finere enn Shrek, jeg har forresten en venn som minner meg mye om ham.
Rampongi Skrevet 2. mars 2010 #9 Skrevet 2. mars 2010 Ei musa di av den gamle sorten, sånn at det være rusk i forgassern? (støv i mushuset?)
Gjest sug lut Skrevet 2. mars 2010 #10 Skrevet 2. mars 2010 Hehe, skal ikke se bort fra at musa mi er av gammel type, ja. Slett ikke trådløs og egentlig skikkelig ræva - lett og dum - men den er i alle fall ikke så gammel at den har rullehjul.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå