Gå til innhold

Snorking..


swirly

Anbefalte innlegg

Jeg får høre fra mannen at jeg snorker,og tydeligvis høyt, lest at dette kan komme pga svangerskapet. Men problemet er bare, at når jeg ikke snorker og sliter med å sovne, så snorker han, så får ikke jeg sove. Så uansett så blir det feil.. hehe.. dilemma det her.. Noe som har noen råde mot snorking? Hans kan jeg kanskje ikke gjøre noe med, men kanskje min, så får vi begge sove.. litt i hvertfall.. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke alene - samboeren har sovet på sofaen et par kvelder etter at jeg ble gravid:-) Men, så snorker han også, så vi har rett og slett gått til innkjøp av ørepropper. Funker for oss som ikke har barn fra før av - hadde jo vært kjipt om det lå et lite barn og skrek og vi ikke hørte det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe kjent problemstilling, jeg bruker ørepropper når kjæresten snorker. Det tar edgen av lyden, men jeg hører alltid vekkerklokka som ringer allikevel, så ser ikke for meg at jeg ville sovet gjennom babyskriking..

 

Prøvd disse tingene man skal lime utenpå nesen, eller putte inni? Og fins vel en nesespray også, men vet ikke om gravide kan bruke den. Har ikke prøvd, men hadde ikke ørepropper funket hadde jeg gått på apoteket og kjøpt det de hadde!;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...