Gå til innhold

shopping


Shiira

Anbefalte innlegg

Lurer på om jeg er den eneste som ikke har begynt å handle til babyen enda?

Har inntrykk av at folk er mer eller mindre klar, med ferdig oppreide barnesenger og nyvaskede klær i skuffer og skap.

Er min tredje gang, så er kanskje derfor jeg har et litt avslappet forhold dette med shopping. Seng, bilstol, vogn og stellebord står på loftet etter sist, så det er bare å finne fram igjen. Tenker jeg i april en gang får leite det fram og se over det..

Gleder meg jo som bare det til prinsen kommer, men tenker enda at det er jo så lenge til....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det litt sånn eg og. Er min tredje og. Skal ha ny bilstol, som er bedre å sitte lenge i, brukte bag til dei 2 første når vi skulle køyre langt, men det har vi jo ikkje plass til lenger. Og så må vi fikse understellet på vogna, er ein bolt som må fiksast der. Elles så er det ganske avslappa med ting og tang, har jo det aller meste. Held på å strikke hentesett, er jo ein fordel om det blir ferdig i tide... og så har eg satt mamma til å strikke nøstebarnteppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at vi roer oss mer etter hvert som vi får barn nummer to, tre, osv. Vi som har barn fra før har jo alt babyutstyret i orden, og vi har huset (altfor) fullt av barnas saker i utgangspunktet. Husker at forrige gang nøt jeg å shoppe og gjøre klart til babyen, mens denne gangen tar jeg alt med knusende ro. Skal som deg finne frem tingene fra loftet i april, men føler heller ikke at det haster...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er vel det at man har mye, og også har erfart at en ikke trenger all verden i starten. Godt å vite at det ikke bare er meg, følte meg tidvis litt uengasjert når jeg leste utstyrslistene til andre her :-)

 

MEN, nå har jeg bestilt en Mawok sovgunga og kan si at jeg har begynt! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også kjøpt Mawok sovgunga. :) Ellers kjøpt kommode (stellebenk) og noen få klesplagg, men det er alt - selv om dette er første barnet.. :) Men så har vi arvet mye, bla vogn og bilstol. Må etterhvert kjøpe mer klær til den lille, men føler også at det er så lenge til..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er i uke 30 og har bare kjøpt vogn og tre bodyer, har ikke vært i form til å handle noe særlig, men merker jeg blir litt stresset nå, så det blir nok en del shopping fremmover :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har heller ikke kjøpt noe ennå. Har en gutt fra før, så jeg har det meste av utstyr og en del brukendes klær. Denne gangen skal det visst bli en jente, men har ikke anskaffet "jenteklær" ennå. Er fremdeles i full jobb, så det frister ikke så mye å gå på shopping om ettermiddagene, da hviler jeg heller ut. Hadde tenkt å handle litt klær og sånt når permisjonen starter. Da har jeg hele dagen på meg mens storebroren er i barnehagen. Det som står øverst på listen er bilsete til nykommeren

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...