Gå til innhold

Tar du av deg sokkene hos gynekologen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

litt tullete spørsmål men... Jeg har alltid tatt av meg alt nedentil, altså også sokker, men er det egentlig litt rart? Helt naturlig for meg, synes det er veldig snålt med sokker når resten er bart... Men så slo det meg at kanskje det ser ut som om jeg prøver å gjøre meg lekker? (HA HA) Det er jo ikke meningen... Hva gjør du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, tar ikke av sokker. Ofte kaldt på undersøkelsesrommet, så nei...

Skrevet

Sist jeg var hos gynekologen så tok jeg av meg ALT utenom sokkene. Hehe,var en pinlig opplevelse ;)

Men sånn ellers så har jeg alltid sokkene på altså,synes det blir kaldt på føttene hvis ikke hehe.

Skrevet

Har ikke tenkt over det, har på sokker fordi det kan være litt kaldt og ligge der uten!

Skrevet

huff :-O hvordan takler du det? hehe.. fryser så utrolig på bena når jeg er hos gynekologen, så her harjeg på meg varme ulvang sokker :-O :-P

Skrevet

Jeg har alltid på meg skjørt og laaange sokker.

Det er veldig unaturlig for meg å være naken foran fremmede, så jeg dekker til alt jeg kan!! Dessuten kan jeg ikke forstå at legen vil ha tærne til folk rett ved hodet når de jobber...

Skrevet

Hi-hi, du har nok et poeng der ja.. Tror jeg beholder sokkene på i dag jeg!

Skrevet

Morsomt spørsmål, det har jeg egentlig aldri tenkt over... :)

Jeg beholder faktisk alltid sokkene på. Fryser alltid sånn, eller skjelver fordi det er ubehagelig, og da er det en slags varme i å ha dem på.

Skrevet

Men hva med å barbere bikinilinjen og leggene da? Greit å være nystelt, eller virker det også litt suspekt..? (innrømmer at jeg ler litt av meg selv nå- skikkelig raring sikkert..)

Skrevet

Har sokkene på, er ikke beina mine gynekologen skal undersøke:=), ellers så tar jeg bikinilinjen og leggene noen dager før jeg har time:=)

Skrevet

Siden jeg verken skal ha sex med gynekologen eller få tærne undersøkt ser jeg ingen grunn til at sokkene skal av.

Skrevet

Ha-ha, dette ble gøy. Takker for alle svar, har fått litt å tenke på nå ja.

Skrevet

Beholder sokkene på, men skifter sokker rett før timen slik at de ikke lukter.

Skrevet

Har alltid hatt sokkene på. Og har på meg laaaaaang singlett og genser.

Skrevet

Hvorfor tok du av alt?

Skrevet

Hehe, jeg beholder sokkene på, er altfor kaldt til å ta dem av..:)

Og ja, jeg shaver både her og der før gyn.sjekk. :)

Skrevet

Jeg og stresser alltid med det! :) :) Jeg pleier jo å barbere meg nedentil, men føler liksom at han kan tro at jeg har "fikset meg" for hans skyld, så pleier faktisk å la det gro litt før jeg skal på kontroll, bare for å unngå å være suspekt..! :) For en morsom diskusjon...

Skrevet

Alltid sokker på. Tenk hvor skittent det er på gulvet;-)

Skrevet

Jeg beholder på det jeg kan beholde på, ergo blir sokkene:)

Skrevet

Sokkene på og barberer meg annen hver dag som jeg pleier å gjøre, om det er samme dag som jeg skal til gyn. er tilfeldig. Tror faktisk ikke legen legger merke til frisyren på musa.

Skrevet

Hadde gynekologen lagt merke til frisyren der så hadde han ikke hatt noe i den jobben der å gjøre =p

Og forresten så tar jeg ikke av meg sokkene, det blir så latterlig kaldt på beina.

Skrevet

Måtte le litt av dette spørsmålet:-) Artig...

Jeg beholder sokkene, men tar av meg om jeg har tynne knestrømper.

Barberer/fjerner hår både nedentil og på leggene.

Skrevet

Kunne ikke brydd meg mindre om hva gynekolgen tror når jeg ikke tar av meg sokkene! Hehe!

Skrevet

Nei, eg beholder det eg kan, både av sokkar, skjørt og hår. Gjer ingen spesielle forberedelser til slikt, er eg "stelt" nedentil, så er eg det. Er eg ikkje, så gjer eg det ikkje fordi eg skal til ha GU.

Og sidan pappaen min vandra forbi her eg sit (har ete lunsj her, og no søv lille, pappa jobbar og eg ventar på at mamma skal komme heim), spurte eg han og. Og nei, han pleier heller ikkje å ta av seg sokkane hos gynekologen. Eg spurte ikkje om han pleier å barbere seg.

;D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...