Gå til innhold

Virus på balansenerven- noen som har vært borti dette???!!??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Var på legevakten i går og fikk konstantert mulig virus på balansenerven. Jeg har vært svimmel noen dager-kvalm og gikk til legen i går i bekymring....De tok div prøver å det så fint ut- han mente det mulig kunne være virus på balansenerven. Merkelig- aldri vært borti dette. Er svimmel i dag også- og hvist jeg er det i morgen også så må jeg til fastlegen.,

tenk om det er noe mer alvorligere- huff:/ men å gå svimmel eer pyton! Noen som har opplevd dette og vil dele erfaringen?

Hilsen usikker...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor i landet bor du? Vet om et sted i oslo som skal være dyktige på dette.

Skrevet

jeg har hatt dette (Yey, endelig noen andre som faktisk ikke tror det er tull!!:P) jeg måtte spise sjøsyketabletter for å ikke kaste opp, for jeg ble så svimmel :S Råder deg til å kjøpe dette. For det kan gå som med meg, der det svingte veldig. Var nesten kvitt det enkelte ganger trodde jeg, men det kom sterkt tilbake osv...

Skrevet

Kjenner til 2 tilfeller og begge har vært helt eller delvis sykmeldte i lengre tid :( Høres ikke godt ut.

Skrevet

Jeg kjenner en som har det!

Han er svært mye påvirket av dette, de som har det har jo ulike grader av dette. Han har hatt det i snart tre år. På dårlige dager kan han ikke gå, han kan ikke se TV eller lese bøker, han bare ligger i seng eller på sofaen.. På gode dager kan han gå ut, og kanskje i butikken eller på kafe.

Han har måtte flytte hjem til foreldrene sine og sette studier på vent.

Han har etter hva jeg vet prøvd det meste av trening og behandlingsmetoder, og han har vært inn og ut av sykehus. Men det er liksom ingen kur, så han må bare vente på at det går over. Det har i alle fall han fått beskjed om.

Så det er helt mulig å få dette. Jeg håper for din del at det ikke er det, eller at du blir lite påvirket og at det går over fort. For min kamerat er "levende død" og bare eksisterer og gleder seg til den dagen det går over.

Skrevet

Kjenner til to tilfeller jeg også og de to er ganske svimle og kvalme når det står på, men det pleier å gi seg etter noen dager. Det kommer igjen innimellom hos disse to da. Så man er kanskje ikke kvitt det når man blir frisk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...