Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når ca begynner man å bruke vårdress? Hva har dere under? Og hvilke dresser er bra? Jeg er ikke interessert i å betale over 500 for en dress, hvilke merker har jeg å velge i da, kan jeg finne god kvalitet for denne prisen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gutten min har brukt reima vårdress hele vinteren han. Han er riktignok bare litt over året og er ikke i barnehage så begrenset hvor mye han er ute og leker. Med nok klær under, ull og fleece, går det kjempebra.

Nå når det går mot vår, fjerner jeg ett og ett lag alt etter temperaturen ute.

Reflex er en god dress, koster 400 kr i de minste str, 500 kr for større str.

http://www.reflex.no/Kl%C3%A6r/Katalog/tabid/58/CatID/1487/language/en-US/Default.aspx

Skrevet

Enig i at reflex er fine dresser. Vi har også hatt en fra barnas hus, deres eget merke, husker ikke hva den koster, men den var også grei:)

Men så i bhg at de valgte den todelte dressen som regel. Det var helly hansen, type all-værs sett. Også hadde han regnsett ved siden av. Den hele dressen henger så og si ubrukt i skapet i gangen:s Kommer litt an på alder hva man vil ha. Når man begynner å bruke vårdressen er nå litt opp til en selv. Jeg er glad i ull, så når temperaturen kryper mer og mer ned mot at det blir for varmt til å ha ull innom vinterdressen, da er det bedre å ta en tynnere dress og bruke ull i stedet, som varme...

Noe ala det hun skriver ovenfor. Men jeg synes det er for kaldt å bare ha vårdress hele vinteren, selv om man har godt med ull og fleece innom. Men kan hende det er litt avhengig av hvor vi bor også da. Men i vinter har det nå vært kaldt over hele landet.

Følg med i tilbudsannonser fra coop, barnas hus og sportmann-katalogen. Der bruker de å ha sesongbestemte barnehage-pakker...

Skrevet

Fikk ikke opp linken som anonym la ut, men jenta mi på 2 har en Reflexdress som hun brukte frem til det ble skikkelig vinter, og den har vært kjempegod. Er sånn regnstoff med mykt, tykt fòr inni.

Hvor mye de må ha på under er jo litt opp til hvor mye de er i aktivitet, temperatur og om du har en varm eller kald unge, du må bare prøve deg frem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...