Helverine Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Har fått så mye vann i kroppen i det siste.... spes i hender og føtter. Plagsomt. Noen som f eks har prøvd akupunktur mot dette? Eller noe annet som hjalp?
verdens heldigste mamma Skrevet 1. mars 2010 #3 Skrevet 1. mars 2010 Det beste tipset er dessverre bare å vente til fødselen er overstått :-)
Helverine Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 1. mars 2010 Jeg unngår salt og drikker masse vann! Noe annet som kan funke?
mollabell Skrevet 1. mars 2010 #6 Skrevet 1. mars 2010 Har du prøvd kompresjonsstrømper? Fåes i helsekost butikker.
fresh Skrevet 1. mars 2010 #7 Skrevet 1. mars 2010 beina hevet når du har muligheten til det, og drikk masse masse vann. Høres rart ut at det skal hjelpe, men det gjør faktisk det
Adrian07♥ Sofie10♥ Skrevet 1. mars 2010 #8 Skrevet 1. mars 2010 Aquamin Total kjøpt på helsekosten er super! urtetabletter som er helt trygt å bruke når man går gravid, og anbefales på det sterkeste!!!!
nypåtur Skrevet 1. mars 2010 #9 Skrevet 1. mars 2010 Jeg fikk akupunktur mot vann i fingrene idag, og det hjalp faktisk litt, har ikke de pølsefingrene mer og har mer følelse og det er ikke så ekkelt å knyte hånda. Så jeg ska høre om de kan sette i bena mine neste gang, bruker sånne strømper nå så det funker ganske greit,
Molait Skrevet 1. mars 2010 #10 Skrevet 1. mars 2010 Unngå også melk, youghurt og banan. Produkter som skaper damp somde sier i Kina. (fikk jeg høre fra min aku i dag)
Dory Skrevet 1. mars 2010 #11 Skrevet 1. mars 2010 Heisann, Fikk tips om å koke vannet da ble det mer basisk. Går også med støttestrømper på dagtid og dette hjelper. Sist hadde jeg vannputer under bena. Lykke til:-)
husmus &2 Skrevet 1. mars 2010 #12 Skrevet 1. mars 2010 Sikkert dust spørsmål dette her men hvordan kjennes det ut å ha vann i bena? Jeg har nok litt vann i kroppen og ser på leggene at det sikkert er +1, og ofte får jeg en sånn ubehagelig tyngdefølelse. Jeg har lurt litt på om støttestrømper hjelper, men hvordan hjelper de?
Dory Skrevet 1. mars 2010 #13 Skrevet 1. mars 2010 Hei husmus+lille prompen Se vedlagt link ang nedsatt sirkulasjon ibena samt støttestrømper. http://www.sykepleiesenter.no/index.php?option=com_content&view=article&id=72&Itemid=89 Hilsen Bente:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå