Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå i uke 15 + 4, har hatt litt stor mage, men i går og i dag har den liksom krympet? Er dette normalt? Ble litt bekymra. Har ikke hatt noe spesielle smerter, bare litt mensmurrlig å stikking. Ganske svake. Noen som har opplevd lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man får jo mye luft i magen når man er gravid. Kanskje det har sluppet taket litt slik at du har mindre nå enn tidligere? Helt sikkert ikke noe å være bekymret over. Babyen krymper jo uansett ikke akkurat. He he. =O)

Skrevet

Kanskje det :) Tror jeg er litt overnervøs til tider :) Skal på ordinær UL den 18. Blir godt å få bekreftet at alt forhåpentligvis er bra

Skrevet

Det skjønner jeg godt! Og alle er litt nervøse til tider. Det gjelder bare å prøve å nyte tiden uten at alle tankene blir bunnet opp i skrekkhistorier. Det er tross alt befolkningsvekst her i verden så det går som regel bra =O) He he. Men det er jo klart at det er grusomt for de det ikke gjør det for. Men sannsynligheten for at du skal oppleve noe slikt nå er altså veeeeldig liten! =O)

Hvor skal du på ultralyd hen? Jeg skal på Ullevål torsdag og er sååå spent på om jeg får bekreftet kjønnet til å være jente (fikk beskjed om at det var det på tidlig ultralyd). Har en gutt fra førså det hadde i så fall vært perfekt! =O)

Skrevet

Ja det er som regel skrekkhistoriene man legger merke til (desverre) Jeg ska på UL ved Rana sykehus, midt norge. Jeg har en jente fra før, så gutt er veldig velkommen. Blir selfølgelig like glad for jente :) Er du langt på vei?

Skrevet

Termin 2. august. Ja, blir jo bra med gutt også =O). Tipper sønnen min heier mest på det. Men hadde jo vært gøy å få en av hver. Har slitt mye med hyperemesis (ekstrem svangerskapskvalme) så tviler på at det blir en til her - selv om jeg gjerne skulle hatt tre barn! =O)

Skrevet

Jeg er i uke 28 nå, men tidligere i svangerskapet bekymret jeg meg veldig og da syntes også jeg at magen krympet.....men var nok bare luft. Syntes også at magen er stor om kvelden nå, men om morgenen er den litt mindre dette tror jeg har litt med at man spiser i løpet av dagen men på morgenen er den tom. Tror ikke det er nødvendig å bekymre seg unødig:)

Skrevet

Er 16+3 og føler også at magen har krympet litt. Istedenfor å strutte så ser den bare feit ut akkurat nå. Håper at det er bare luft som er borte. Har stresset over absolut alt så langt på grunn av fire tidligere aborter. Stresser over dette her også men prøver å fortelle meg at det går bra... to lange uker til UL. Gleder meg til å kunne føle spark så jeg slipper å stresse like mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...