meg&Gullgutten Skrevet 1. mars 2010 #1 Skrevet 1. mars 2010 Er en jente på 21 som venter mitt andre barn:) Har en gutt fra før, på 19mnd.. Termin i april, men jeg føler ikke den i magen venter til da. Noen som kan se noe rundt dette og evt noe mer rundt meg?? Født: 080289 vannmann Navn: Silje Tusen takk på forhånd:D
meg&Gullgutten Skrevet 1. mars 2010 Forfatter #2 Skrevet 1. mars 2010 Dytter i håp at noen vil se! prøvd mange ganger nå!
Sanna28 Skrevet 2. mars 2010 #4 Skrevet 2. mars 2010 Hei, Kom jenta di ca 2 uker før termin? Jeg får opp at gutten kommer nærmere termin enn jenta. Jeg får opp at alt går bra. Jeg vet ikke helt når i april du har termin? Jeg fikk opp noe rundt 20. Muligens 17. eller 21? Jeg får opp at det har vært litt turbulent i kjærlighetslivet ditt. Jeg tror dette har roet seg en del. Det ser veldig lyst ut framover. Planlegger du en tur i mai/juni? Jeg får opp en reise på deg da. Lykke til!
meg&Gullgutten Skrevet 14. mars 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2010 Hei hei.. takk for svar:) har ikke født enda, men venter ei jente ja.. gutten kom noen dager over termin, hadde termin den 17juli med han, ble satt igang den 20, og 01.00 den 22juli kom han:) hehe så regner med det er de datoene du får inn der.. stemte så godt.. Håper litt ho i magen kan komme to uker før tiden, for ho er litt stor forhold til første mann.. Stemmer at det har vært litt turbulet i kjærligheten, men håper det er på bedringens vei.. tenkt en liten reise i mai, i konfirmasjon.. men ikke sikker enda.. i juni blir det muligens tur til ullarede.. så det stemmer bra med alt du får opp!! med jenta har jeg menstermin 19april.. får du noe mer opp der? ikke tenkt seg ut nå i mars? litt det jeg håper ho har:P hehe..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå